فروش کشمش مویز صادراتی شیراز

فروش کشمش مویز صادراتی شیراز با کیفیت ممتاز و قیمت مناسب به صورت تمیز و بسته بندی شده در این مجموعه امکان پذیر شده است این محصولات مستقیم از کارخانه فراوری برای مشتریان در داخل و خارج کشور ارسال می شود.

 

در مورد خواص کشمش مویز با یک سرچ در اینترنت خواهد دید که به عنوان یک داروخانه طبیعی منبع سرشار از املاح معدنی نظیر کلسیم ، آهن ، پتاسیم و کلسیم و انواع ویتامین ها نیازهای جسمانی بدن انسان را تامین و از بسیاری از بیماریها مانند کم خونی ، یبوست و پوکی استخوان و سرطان جلوگیری می کند.

فروش کشمش مویز صادراتی شیراز

انواع کشمش مویز شیراز

 کشمش مویز شیراز

استان فارس با نوع اقلیم خاص و شرایط آب و هوایی حاکم بستری مناسب برای تولید انواع کشمش مویز در ایران به شمار می رود که در مناطقی نظیر داراب ، بوانات ، دشمن زیاری و شیراز انواع این محصولات در حجم بالا تولید و علاوه بر بازار داخل و به کشورهای مختلف نیز صادرات می شود.

برای تولید کشمش مویز نیز همانند انواع دیگر کشمش ها معمولاً باغداران در اواسط شهریور انگور را می چینند و سپس به روش های آفتاب خشک ، سایه خشک و تیزابی آن را خشک می کنند ولی برای تولید کشمش مویز از هیچ ماده افزودنی نظیر تیزاب و دود گوگرد استفاده نمی گردد مگر اینکه خود خریداران صادراتی درخواست افزودن این مواد را به این محصول بدهند که ماندگاری آن زیاد شده و رنگش روشن شود که این در مورد همه مویزها صدق نمی کند.

از انواع کشمش مویز شیراز در طیف رنگی متنوع می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. مویز انگور سیاه یا سمرفندی : دارای هسته نرم ، رنگ سیاه و کیفیت ممتاز و لاشه پرگوشت می باشد.
  2. مویز ریش بابا : دارای هسته سخت ، رنگ قهوه ای تیره و روشن ، اندازه یک بند انگشت می باشد.
  3. مویز سرخ بش : دارای هسته نرم ، رنگ قرمز سوخته ، بیضی شکل و خوش طعم می باشد.
  4. مویز رطبی : دارای هسته سخت ، رنگ قهوه ای و اندازه کوچکتر از مویز ریش بابا می باشد.
محصولات ذکر شده بالا علاوه بر بازار داخل مشتریان زیادی از کشورهای افریقایی ، افغانستان ، پاکستان ، هند دارد که در بسته بندی شکیل و محکم 5 لایه و وزن 10 کیلویی خالص ، لیبل دار و شیرینک شده عرضه و صادر می شود.

فروش کشمش مویز صادراتی

فروش کشمش مویز صادراتی شیراز

اگر دنبال یک تامین کننده معتبر و تضمینی برای صادرات انواع مویز می باشید این مجموعه کار فروش کشمش مویز صادراتی شیراز را به نحو احسن انجام می دهد که کلیه کارهای فراوری را در کارگاه تولیدی خود در کوار شیراز انجام و برای مشتریان در هرکجای ایران که باشند در کمترین زمان ممکن ارسال می شود. و در ضمن این مجموعه تا کنون سابقه صادرات مویز به کشورهای هلند ، عراق ، مالزی ، اتیوپی ، افغانستان را داشته است.

این مجموعه علاوه بر عرضه انواع مویز ایرانی که بیشتر دارای هسته می باشند در زمینه تامین مویزهای وارداتی سیاه رنگ که بدون هسته هستند و از کشورهای افغانستان ، ازبکستان وارد می شود. نیز امکان همکاری با مشتریان محترم وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما