عرضه مویز انگور سیاه شیراز

عرضه مویز انگور سیاه و قرمز که از بهترین محصولات مناطقی مانند داراب ، بووانات ، دشمن زیاری استان فارس می باشد در این مجموعه ارائه می گردد خریدارانی که تمایل به سفارش انواع مویز شیراز به صورت فله و بسته بندی شده دارند با بخش فروش این وب سایت تماس بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

عرضه مویز انگور سیاه شیراز

مویز انگور سیاه

مویز انگور سیاه

یکی از مناطق مهم تولید کننده انگور، کشمش و مویز در نیمه جنوب ایران استان فارس بوده که در مناطقی مانند داراب ، بووانات ، شیراز و دشمن زیاری این محصولات در حجم عمده تولید و در بازار داخلی و برای صادرات به فروش می رسد.

مویز شیراز محصولی است که هسته دار بوده و از دانه های درشت انگور به دست می آید و در رنگ های قرمز سوخته ، سیاه ، قهوه ای و زرد موجود می باشد که بیشتر به روش آفتاب خشک تولید و فرآوری آن به صورت سنتی با کمک دست کاملاً  تمیز و دم گیری شده و در کارتون های 10 کیلویی خالص در بازار عرضه و توزیع می شود.

مردم در ایران بیشتر علاقه دارند محصولی مصرف کنند که ارگانیک و طبیعی بوده و هیچ ماده افزودنی از قبیل تیزاب ، روغن و گوگرد به آن اضافه نشده باشد و معمولاً بین مویز و کشمش به خاطر خواص و ارزش غذایی بالا مویز را انتخاب می کنند هرچه مویز درشت تر ، سیاه تر و کم دانه تر باشد مشتری آن را بیشتر پسند می کند.

**** مویزهای تولید شده در شیراز شامل موارد زیر می باشد :

  1. مویز انگور سیاه هسته دار
  2. مویز سرخ
  3. مویز هسته دار فخری
  4. مویز بش دشمن زیاری
  5. مویز ریش بابا در رنگ قهوه ای و زرد
در بین مویزها نوعی مویز سیاه ، بیدانه و درشت و بسیار خوش طعم به نام مویز افغان و ازبک وجود دارد که از خارج کشور به ایران وارد می شود متاسفانه در شرایط متلاطم بازار ارز این محصول قیمت های بسیار بالایی دارد و از سبد غذایی خیلی از مردم حذف گردیده است. و حتی مویز ازبک به خاطر گرانی دیگر به کشور وارد نمی شود.

عرضه مویز انگور سیاه

عرضه مویز انگور سیاه شیراز

مویزهای تولید شده در شیراز به خاطر کیفیت و مرغوبیتی که دارد مشتریان زیادی در داخل و خارج کشور دارد و مسلماً هرچه مویز درشت تر ، رنگ آن سیاه تر و درصد دانه آن کمتر باشد به نسبت قیمت آن بالاتر خواهد شد. و با این شرایطی که در کشور به وجود آمده و تورم زیاد شده مردم به جای خرید مویز ازبک و افغان که بسیار گران و حدود 90000 تومان به بالا می باشد ترجیح می دهند مویزهای ایرانی را که قیمتشان مناسب تر است خریداری کنند.

 

**** قیمت امروز انواع مویز شیراز در تاریخ 99/08/17 به شرح زیر می باشد:

  1. مویز انگور سیاه                     کیلویی                          49000 تومان
  2. مویز سرخ                            کیلویی                          29000 تومان
  3. مویز ریش بابا                      کیلویی                          23000 تومان
  4. مویز عسکری                        کیلویی                          19000 تومان

مجموعه لعل تاک عرضه مویز انگور سیاه شیراز را به صورت کاملا تمیز شده بدون دم ، شاخه و بسته بندی شده در کارتون مستقیم از انبار این مجموعه در استان فارس به سراسر ایران توزیع و پخش می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما