فروش مویز ریش بابا و رطبی شیراز

این مجموعه فروش مویز ریش بابا و رطبی که از بهترین محصولات منطقه شیراز می باشد را مستقیم از تولید به مصرف با کیفیت ممتاز و قیمت مناسب عرضه می کند برای ثبت سفارش با بخش فروش مجموعه در این سایت ارتباط بگیرید.

فروش مویز ریش بابا و رطبی شیراز

انواع کشمش مویز شیراز

فروش مویز رطبی

استان فارس در زمینه تولید انواع مویز در کشور سرآمد می باشد و در مناطقی مانند داراب ، بووانات ، دشمن زیاری و شیراز انواع مویز کاملاً ارگانیک و طبیعی و بدون هیچ کود و سمی و حتی به صورت دیم تولید و در بازار داخل و صادرات عرضه می کند.

از مهم ترین انواع مویز تولید شده در شیراز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مویز ریش بابا
  2. مویز رطبی
  3. مویز انگور سیاه
  4. مویز سرخ بش
  5. مویز فخری
  6. مویز شانی

کلیه محصولات ذکر شده بالا به صورت آفتابی و در سایه تولید شده و هیچ ماده افزودنی مانند گوگرد به آن اضافه نشده و فرآوری آن هم کاملاً سنتی و با دست صورت گرفته و در کارتون های 10 کیلویی بسته بندی و در بازار عرضه می شود.

 

مویز ریش بابا نیز از تولیدات ممتاز استان فارس بوده که دارای هسته ، گوشتی و اندازه آن به اندازه یک بند انگشت و از نوع رطبی بزرگ تر بوده که در رنگ های قهوه ای تیره و روشن ، سیاه رنگ موجود می باشد همه ساله باغداران این خطه از ایران در حجم بالا این محصول را تولید و به فروش می رسانند.

این مجموعه یک واحدی تولیدی مجهز در شیراز برای تامین نیاز مشتریان داخلی و صادراتی در زمینه انواع مویز دارد البته قابل ذکر است که این مرکز انواع مویزهای وارداتی اعم از مویز ازبک و افغان را نیز در این واحد در سایزهای مختلف عرضه می کند که مشتریان می توانند برای اطلاع از قیمت این محصولات با مدیر فروش مجموعه تماس بگیرند.

فروش مویز ریش بابا

مرکز فروش مویز ریش بابا و رطبی شیراز

این مجموعه به عنوان مرکز فروش انواع کشمش و مویز به صورت حرفه ای برای صادرات و بازار داخل فعالیت دارد و برای اینکه مشتریان مستقیم با کارخانه برای تامین نیازش ارتباط بگیرید چندین سایت تخصصی را در این زمینه راه اندازی کرده تا مشتریان آگاهی و اطلاعات خود را بالا برده و با اطلاعات کامل و بدون هیچ واسطه ای سفارش خود را به مدیر فروش کارخانه بدهند.

قیمت فروش مویز ریش بابا و رطبی شیراز و سایر محصولات ( به کیلو) در اوایل بهمن ماه 1399 عبارت است از:

  1. مویز ریش بابا تیره رنگ                             23000 تومان
  2. مویز ریش بابا رنگ روشن                          24000 تومان
  3. مویز رطبی                                             22000 تومان
  4. مویز ریش بابا سیاه رنگ                            45000 تومان
  5. مویز انگور سیاه شیراز                                48000 تومان
  6. مویز سرخ بش                                         28000 تومان
  7. مویز ازبک سایز 11 و 12                             93000 تومان
  8. مویز افغان                                               86000 تومان

اگر قصد خرید انواع مویز از این مجموعه را دارید با مدیر فروش جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا ایشان در مرحله اول عکس و فیلم محصولات را از طریق بستر واتساپ برای شما ارسال کند و همچنین اگر درخواست داشته باشید می توانند به صورت فیزیکی نمونه از هر محصولی که می خواهید برای شما ارسال کند که اگر مورد تایید قرار گرفت سفارش خود را بدهید.     

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما