فروش بهترین کشمش صادراتی تاکستان

این مجموعه فروش بهترین کشمش صادراتی تاکستان که در واقع همان کشمش تیزابی یا سلطانا و کشمش پلویی آفتابی می باشد را مستقیم از کارخانه تولید و بسته بندی برای مشتریان ارسال می کند بازرگانان می توانند از این مجموعه به عنوان تامین کننده معتبر برای صادرات کمک بگیرند.

فروش بهترین کشمش صادراتی تاکستان

انواع کشمش صادراتی تاکستان

 کشمش صادراتی تاکستان

شهر تاکستان قزوین و در کنار آن مناطق شال، اسفرورین و نرجه به عنوان بهترین تولید کنندگان کشمش پلویی آفتابی و قهوه ای در ایران شناخته می شوند که کیفیت محصولات و حساسیت کارخانجات این مناطق در تولید و فرآوری بسیار بالاتر نسبت به سایر مناطق تولید کننده می باشد.

کارخانجات منطقه تاکستان برای اینکه کیفیت کار خود به بالاترین سطح ممکن ببرند کشمش فله را تا دو بار سورت می کنند و دستگاه غوره گیر را نیز به گونه ای تنظیم می کنند تا کاملاً غوره از محصول نهایی حذف گردد حال آنکه بسیاری از کارخانه ها چنین کاری را انجام نمی دهند و فقط به فکر فروش محصولات خود هستند که مسلماً مشتریان خود را از دست خواهند داد.

 

انواع کشمش صادراتی تاکستان که در کارخانه این مجموعه با بهترین کیفیت ممکن عرضه می گردد عبارت است از :

  1. کشمش تیزابی طلایی یا پلویی قهوه ای
  2. کشمش پلویی قهوه ای تیره یا تیزابی خرمایی رنگ
  3. کشمش پلویی آفتابی یا سیاه رنگ
عرضه تمام محصولات فوق چه برای بازار داخل و چه صادرات از لحاظ کیفیت با هم تفاوتی ندارد و بسته بندی آن برای بازار داخل در کارتون سه لایه 9 کیلویی که 8.5 کیلو وزن کشمش می باشد و حال آنکه برای صادرات از کارتون های 5 لایه با وزن 5 و 10 کیلویی به صورت لیبل دار ، خالص و شیرینگ شده استفاده می گردد.

فروش بهترین کشمش

فروش بهترین کشمش کارخانه

مشتریان گرامی توجه داشته باشید اگر قصد خرید جزئی کشمش را دارید می توانید نیاز خود را از فروشگاه های زنجیره ای یا خشکبارها و مراکز پخش تامین کنید اما اگر تمایل شما سفارش تناژ بالا می باشد قطعاً شما بایستی از کارخانه معتبر خرید کنید که این مجموعه در بستر این سایت به شما این امکان را می دهد که می توانید ضمن هماهنگ کردن با مدیر فروش مجموعه به صورت حضوری در کارخانه کشمش این مرکز در تاکستان یا به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهید.

**** قیمت فروش بهترین کشمش کارخانه این مجموعه در تاریخ 99/10/20 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش تیزابی طلایی صادراتی              27000 تومان
  2. کشمش تیزابی خرمایی                         24000 تومان
  3. کشمش پلویی آفتابی                            26000 تومان

اگر مشتریان کشمش صادراتی درخواست تغییر اندازه کارتون و همچنین لیبل و طرح روی کارتون را داشته باشند این مهم برای آنها قابل انجام می باشد ولی توجه داشته باشند که برای چنین کاری بایستی از قبل با مدیر فروش کارخانه هماهنگ کنند چون پروسه آماده سازی کارتون و چاپ لیبل آن سه هفته زمان برده و مستلزم هزینه نیز می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما