صادرات کشمش تیزابی طلایی به عراق

این مجموعه صادرات کشمش تیزابی طلایی به کشورهای عربی و به ویژه عراق را با بهترین گرید ممکن و قیمت کف کارخانه انجام می دهد برای سفارش انواع کشمش با بخش فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

صادرات کشمش تیزابی طلایی به عراق

انواع کشمش تیزابی

 کشمش تیزابی طلایی

کشمش تیزابی یا به اصطلاح کشمش سلطانا به عنوان مهم ترین کشمش صادراتی ایران شناخته شده که در حجم بسیار بالا در مناطقی مانند تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، بناب و ملکان آذربایجان تولید و فرآوری می شود.

فراوانی زیاد کشمش تیزابی از یک طرف و ماندگاری و تاریخ انقضا بلند مدت باعث شده این محصول برای صادرات مناسب شود و باغداران نیز مشکلات و دردسرهای تولید آن را تحمل کرده تا بتوانند محصول با کیفیت برای بازار داخل و صادرات عرضه کنند.

کشمش تیزابی را نیز با نام کشمش پلویی قهوه ای نیز می شناسند زیرا در تولید آن علاوه بر تیزاب دود گوگرد نیز به آن زده شده است که رنگ آن روشن و کهربایی شده است که به کشمش تیزابی طلایی می گویند نوع دیگر بدون دود گوگرد است که رنگ آن قهوه ای تیره بوده و به آن کشمش تیزابی خرمایی گفته می شود.

کشورهای عربی بیشتر مشتاق خرید کشمش تیزابی طلایی هستند زیرا که هم خوش رنگ تر است و هم کارشناسان آنها معتقد هستند که وجود گوگرد در کشمش برای هضم غذا بسیار مفید می باشد.

در بین انواع کشمش تیزابی تولید شده در ایران محصولات تاکستان قزوین از نظر کیفیت بسیار سرآمد می باشد وجود کارخانجات معتبر و مجهز در این منطقه و همچنین وسعت زیاد تاکستان های انگوری موید این موضوع می باشد اما اگر مشتریان دنبال کشمش تیزابی ارزان قیمت می باشند توصیه می شود که کشمش ملایر را خرید کنند که از نظر قیمتی مناسب تر و کیفیت هم به همان اندازه پایین تر از کشمش تاکستان می باشد.

صادرات کشمش تیزابی طلایی

صادرات کشمش تیزابی طلایی به عراق

یکی از کشورهایی که بیشترین محصولات مصرفی خود را از ایران تامین می کند کشورعراق می باشد با توجه به وضعیت سیاسی و اجتماعی که در مناطق مختلف این کشور حاکم شده لذا سطح درآمد مردم را متفاوت کرده است پس در این شرایط می توان انواع کشمش با کیفیت های مختلف را می توان به این کشور صادر کرد.

اگر قصد صادرات کشمش تیزابی طلایی به عراق را دارید می توانید از مجموعه محصولات لعل تاک به عنوان یک تامین کننده مطمئن و معتبر کمک بگیرید برای آگاهی از محصولات مجموعه ، مشاوره و استعلام قیمت با رضا نادری فر مدیر فروش کارخانه ارتباط برقرار کنید.

مشتریان صادراتی انواع کشمش بخصوص نوع تیزابی برای کشور عراق می توانند به محل کارخانه کشمش حضور یافته و ضمن بازدید از خط تولید نظرات و پیشنهادات خود را برای سفارش مطرح کرده تا محصولات طبق خواسته و نظر ایشان آماده گردد در ضمن اگر درخواست تغییر در لیبل و طرح روی بسته بندی روی دارند این مشکلی ندارد و قابل انجام است ولی از قبل بایستی هماهنگ شود چون پروسه آن زمان بر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما