سفارش اینترنتی کشمش پلویی ملکان

مشتریان گرامی شما می توانید سفارش اینترنتی کشمش پلویی ملکان را با بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب مستقیم از کارخانه کشمش این مجموعه بدهید کافی است با با بخش فروش کارخانه ارتباط برقرار کنید.

سفارش اینترنتی کشمش پلویی ملکان

کشمش پلویی ملکان

کشمش پلویی ملکان

یکی از بهترین مراکز تولید کننده انواع کشمش پلویی در ایران استان آذربایجان شرقی می باشد که مناطقی از آن مانند ملکان ، بناب و مراغه انواع کشمش پلویی نظیر طلایی ، آفتابی و تیزابی را در حجم بالا تولید و در بازار داخل و صادرات بسته بندی و عرضه می کنند.

کشمش پلویی طلایی ملکان محبوب ترین کشمش صادراتی ایران است که تحت عنوان کشمش انگوری بیدانه ، گلدن و کالیفرنیایی شناخته می شود که یک سر و گردن از بقیه کشمش ها از لحاظ کیفیت بالاتر می باشد و بیشتر باغداران در این منطقه سعی می کنند انگور خود را تبدیل به این نوع کشمش بکنند تا ضمن صادر شدن سود بیشتری نصیب شان شود ابن کشمش قسمت اعظم آن به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس صادر می شود که علاقمند رنگ طلایی آن می باشند.

کشمش پلویی سیاه یا آفتابی نیز به صورت کاملاً طبیعی در معرض نور آفتاب تولید و بیشتر در بازار داخل برای مصارف صنایع غذایی نظیر کارخانجات کیک ، کلوچه و شیرینی و همچنین همراه با برنج در غذاها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کشمش تیزابی این منطقه در رنگ های کهربایی و خرمایی و دو نوع دانه دار و بیدانه از نظر کیفیت مانند کشمش تاکستان بوده که علاوه بر بازار داخل مشتریان زیادی در کشورهای مختلف خواستار سفارش این محصول می باشند.

در مورد بسته بندی کشمش پلویی ملکان برای بازار داخل از کارتون های 9 کیلویی که 8.5 کیلو خالص کشمش دارد استفاده می گردد که بیشتر فروش آن در بازار تهران و مناطق شمالی ایران است در صورتی که برای صادرات کشمش از کارتون هایی با وزن 10 کیلو خالص و دارای لیبل و شیرینگ استفاده شده  تا در سفرهای دریایی دچار رطوبت و گسستگی نگردد و کشمش داخل فاسد نشود.

سفارش اینترنتی کشمش

سفارش اینترنتی کشمش پلویی ملکان

این مجموعه کارخانه تولید ، فراوری و بسته بندی کشمش در ملکان آذربایجان دارد این امکان برای مشتریان وجود دارد که به صورت حضوری در کارخانه تشریف بیاورند و ضمن مشاهده خط تولید از نزدیک و مشاهده انواع محصولات نسبت به خرید اقدام کنند و در ضمن می توانند برای سفارش اینترنتی کشمش پلویی ملکان نیز با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر به صورت تلفنی یا در بستر پیام رسان واتساپ ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت کنند.

با توجه به نوسان قیمتی انواع محصولات و کالاها در ایران از گذاشتن نرخ محصولات خودداری می کنیم شما می توانید با شماره تلفن مدیر فروش کارخانه که در این سایت گذاشته شده با ایشان ارتباط بگیرید و از قیمت انواع کشمش و مویز موجود اطلاعات کسب کنید و در ضمن تمامی این نرخ ها فقط 48 ساعت اعتبار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما