مرکز توزیع کشمش تیزابی با کیفیت صادراتی

این مجموعه به عنوان مرکز توزیع کشمش تیزابی با کیفیت صادراتی مستقیم از کارخانه فرآوری و بسته بندی انواع کشمش می باشد مشتریان می توانند برای سفارش این محصول با واحد فروش کارخانه کشمش ارتباط بگیرند.

مرکز توزیع کشمش تیزابی با کیفیت صادراتی

 کشمش تیزابی صادراتی

 کشمش تیزابی صادراتی

 

 

یکی از روشهای خشک کردن انگور استفاده از مایع تیزاب است ، تیزاب ماده ای قلیایی یا ماده شیمیایی بی خطری است که باعث می شود؛ سوراخ های ریزی بر سطح انگور ایجاد شده و لایه چربی مانند روی انگور تا حدودی از دست برود. به این ترتیب انگورها سریع تر خشک شده و در عین حال رنگ اولیه خود را نیز حفظ می کنند.

*** کشمش تیزابی به واسطه اینکه سرشار از املاح معدنی و انواع ویتامین می باشد می تواند در موارد زیر به کار رود :

  1. یک میان وعده کامل غذایی
  2. استفاده در آجیل و تنقلات
  3. خوش طعم کرن غذاها و خورشت ها
  4. بر طرف کننده نیاز بدن در مورد انواع ویتامین ها و املاح معدنی
  5. درمان و پیشگیری از بسیاری بیماری ها مانند کم خونی و فشار خون
کشمش تیزابی یا سلطانا در طیف رنگی کهربایی و خرمایی و دو نوع هسته دار و بدون هسته یافت می شود که از مهم ترین مراکز تولید کننده آن در حجم بالا می توان به تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، ملکان و بناب آذربایجان ، قوچان خراسان ، اراک و زنجان اشاره کرد که همه ساله مقادیری زیادی از این محصول به کشورهای مختلف دنیا صادر می شود.

تولید کشمش تیزابی به روش سنتی ممکن است مشکلاتی را برای کشاورز در پی داشته باشد  چرا که ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا دانه های انگور آب خود را از دست بدهند؛ و طی این زمان انگورها خراب شده و یا کشمش بی کیفیتی به دست آید لذا پیشرفت تکنولوژی به سمتی می رود که  بعضی از کارخانجات خودشان با استفاده از دستگاه های پیشرفته مایکروفر خودشان کشمش را تولید ، فراوری و بسته بندی می کنند که هم زمان کمتری می برد و هم ضایعات و افت بار کاهش می یابد.

توزیع کشمش تیزابی

مرکز توزیع کشمش تیزابی با کیفیت صادراتی

این مجموعه برای تامین انواع کشمش با کیفیت صادراتی برای مشتریان با بهترین تولید کنندگان کشمش در ارتباط است و همه تلاش خود را برای ارائه با کیفیت ترین و سالم ترین محصولات به کار می گیرد. چرا که معتقد است در تجارت باید در کنار مشتری بود و ایشان را همکار و شریک خود دانست تا این همکاری ادامه دار و با سود باشد.

*** عوامل تاثیرگذار بر قیمت کشمش تیزابی برای صادرات که باید مورد توجه قرار گیرد عبارت است از :

  1. نوع انگور و کیفیت آن
  2. مرکز و کارخانه فراوری کشمش
  3. روش تولید
  4. نحوه بسته بندی
  5. روش و نحوه فروش محصول

این مجموعه به عنوان مرکز توزیع کشمش تیزابی برای صادرات به کشورهای عربی و اورپایی می باشد که محصولات خود را با بسته بندی شکیل و طبق نظر مشتری مستقیم از کارخانه کشمش به مشتریان خود عرضه می کند لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته تا ایشان ضمن مشاوره و راهنمایی کارهای سفارش شما را کامل انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما