خرید مویز بی دانه سیاه در بازار

خرید مویز بی دانه سیاه رنگ در این مجموعه با کیفیت ممتاز و مناسب ترین قیمت برای مشتریان در بازار داخل و صادراتی امکان پذیر شده است اگر قصد سفارش دارید با بخش فروش کارخانه کشمش ارتباط بگیرید.

خرید مویز بی دانه سیاه در بازار

 مویز بی دانه در ایران

مویز بی دانه سیاه

کشور ایران علاوه بر انواع کشمش در زمینه تولید مویز نیز از دیرباز سرآمد می باشد بازار خرید و فروش آن در داخل بسیار پررونق بوده ولی با توجه به حجم تولید پایین آن صادرات آن به نسبت انواع کشمش صادراتی بسیار کم می باشد.

مویزهای تولید شده در ایران بیشتر دانه دار و در انواع ریش بابا ، فخری ، مویز سرخ بش بوده اما مویزهای بی دانه سیاه رنگ بوده که حجم تولید آن بسیار کم است و معمولاً در اول فصل به فروش می رسند این مویزها بیشتر در مناطقی از استان فارس مانند داراب ، دشمن زیاری و شیراز و همچنین تاکستان قزوین ، کردستان و اورمیه تولید و عرضه می شوند.

برای تامین نیاز بازار به مویز بی دانه سیاه به ناچار اقدام به واردات این محصول از کشورهایی مانند افغانستان و ازبکستان می شود که تحت عنوان مویز ازبک و افغان در سایزها و کیفیت های مختلف به فروش می رسد.

مویزهای وارداتی براساس نرخ ارز قیمت گذاری می شود که با توجه به افزایش قیمت ارز نرخ این نوع مویزها نیز نسبت به سال های گذشته بسیار گران شده و دیگر بسیاری از مردم توان خرید این محصولات را ندارند و از سبد غذایی آنها حذف گردیده است.

بعضی از فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی نظیر کوروش این محصولات را در تناژ بالا خریداری کرده و در بسته بندی 250 ، 500 گرمی بسته بندی سلفونی کرده و در فروشگاه های زیر مجموعه خود در سراسر ایران پخش می کند که سودآوری زیادی نصیب شرکت می شود.

خرید مویز بی دانه

خرید مویز بی دانه سیاه قیمت مناسب

این مجموعه در سبد فروش محصولات خود علاوه بر انواع کشمش پلویی زرد ، آفتابی ، تیزابی ، سبز و زرد قلمی همچنین مویزهای ایرانی و وارداتی را نیز قرار داده تا بتواند نیاز بیشتر مشتریان بازار داخل و صادرات را به بهترین نحو ممکن تامین کند.

 

**** در مورد بسته بندی انواع مویزها هم باید گفت که در کارتون های 10 کیلویی 5 لایه به صورت کاملاً تمیز و پاک شده عرضه می شود که حدود 350 گرم وزن خود کارتون می باشد در ضمن این محصولات مستقیم از کارخانه این مجموعه از شیراز به سراسر کشور با شرکت های حمل و نقل در کمترین زمان ممکن ارسال می شود.

اگر قصد خرید مویز بی دانه سیاه با قیمت مناسب را دارید می توانید بدون واسطه از کارخانه این مجموعه محصول خود را سفارش دهید لطفا برای استعلام قیمت و موجودی انواع کشمش و مویز با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر از طریق تماس تلفنی یا در بستر پیام رسان واتساپ ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات لازم در این زمینه خدمت شما ارائه گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما