توزیع کشمش سیاه پلویی در بازار

در این مجموعه کار تولید و توزیع کشمش سیاه پلویی در بازار سراسر کشور و صادرات به صورت مستقیم از کارخانه فرآوری و بسته بندی کشمش امکان پذیر می باشد برای اطلاع از میزان موجودی و قیمت این محصولات می توانید با بخش فروش مجموعه در این سایت تماس برقرار کنید.

توزیع کشمش سیاه پلویی در بازار

تولید کشمش سیاه پلویی

 کشمش سیاه پلویی

از انواع کشمش پرمصرف که خرید و فروش آن در بازار بسیار بالا می باشد کشمش پلویی می باشد که در طیف رنگی طلایی ، قهوه ای کهربایی و خرمایی ، سیاه و قرمز رنگ وجود دارد این محصولات هم در بازار داخل و هم صادرات مشتریان زیادی دارد.

پرفروش ترین نوع کشمش پلویی بدون هسته در بازار داخل کشمش سیاه پلویی می باشد که در آشپزی و طبخ در کنار برنج، تولید کیک ، کلوچه و شیرینی و در سالاد مورد استفاده قرار می گیرد و عمده مشتریان آن شهرهای شمالی کشور،  بازار تهران و کرج می باشد.

کشمش پلویی سیاه به صورت آفتاب خشک تولید شده و در کارخانه کارهایی مانند شستشو ، تمیز و دم کنی ، عملیات سورتینگ ، روغن زنی و بسته بندی روی آن انجام می گیرد به این محصول در اصطلاح کشمش پلویی آفتابی نیز گفته می شود که در کارتون های 9 کیلویی که 8.5 کیلو خالص کشمش دارد به فروش می رسد.

برترین مناطق تولید کننده کشمش سیاه پلویی توابعی از استان قزوین نظیر تاکستان ، نرجه و اسفرورین می باشد که از نظر کیفیت بهترین محصولات را دارا می باشد و اگر دنبال کشمش با کیفیت پایین تر هستید محصولات مناطق ملایر ، بوانات فارس و ملکان آذربایجان پیشنهاد می گردد.

البته نوع دیگری از کشمش مویز به رنگ سیاه نیز در ایران تولید می شود که به نام مویز سیاه سمرقندی شیراز و مویز شانی یا شاهانه معروف می باشد حجم تولید این محصولات در طول زیاد نیست و قبل از رسیدن عید به اتمام می رسد.

توزیع کشمش سیاه

توزیع کشمش سیاه پلویی در بازار

این مجموعه توزیع کشمش سیاه پلویی یا سرخ در بازار را از تولید به مصرف انجام می دهد که در کنار آن محصولات دیگری مانند کشمش تیزابی طلایی و خرمایی ، کشمش پلویی زرد یا انگوری ، کشمش سبز و زرد قلمی و همچنین انواع مویز ایرانی را نیز تولید ، فرآوری و بسته بندی و عرضه می کند.

 

**** در اول شهریور 1400 قرار داریم و آخر فصل کشمش پلویی می باشد که موجودی بسیاری از کشمش ها به اتمام رسیده و ان شاء الله از اوایل مهرماه فصل جدید شروع می شود و انواع کشمش پلویی به بازار می آید در حال حاضر قیمت هر کارتون کشمش سیاه پلویی کارتون 9 کیلویی 240000 تومان درب کارخانه به فروش می رسد که این قیمت بالا به خاطر کمبود موجودی آن می باشد.

این مجموعه به عنوان توزیع کننده انواع کشمش پلویی این امکان را برای مشتریان با حجم بالا می دهد که بتوانند به صورت حضوری درب کارخانه و یا اینکه به صورت اینترنتی یا غیرحضوری اقدام به سفارش محصول نمایند برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای رضا نادری فر ارتباط برقرار کنید تا ایشان ضمن دادن اطلاعات تکمیلی تمام کارهای مربوط به سفارش را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما