فروشنده کشمش سبز قلمی کاشمر

این مجموعه فروشنده کشمش سبز قلمی از بهترین تولیدات منطقه کاشمر و خلیل آباد می باشد که در بسته بندی های شکیل و مستحکم این محصولات را برای بازار داخل و صادرات فرآوری و عرضه می کند برای اطلاع از کیفیت انواع کشمش و قیمت با بخش فروش کارخانه در این وب سایت تماس بگیرید.

فروشنده کشمش سبز قلمی کاشمر

کشمش سبز تولید کاشمر

فروشنده کشمش قلمی

منطقه کاشمر و خلیل آباد از توابع استان خراسان رضوی یکی از مراکز مهم تولید کشمش بعد از تاکستان و ملایر می باشد که به دلیل نوع آب ، خاک و شرایط هوایی خاص حاکم بر منطقه به صورت تخصصی و انحصاری در زمینه تولید انواع کشمش سبز و زرد قلمی فعالیت دارند.

مهم ترین محصولات صادراتی کاشمر به صورت انحصاری بدون شک کشمش سبز و زرد قلمی می باشد پروسه تولید آن به صورت سایه خشک دراتاق های مخصوصی که به اصطلاح محلی خانه کشمشی گفته می شود انجام می گیرد در این اتاق ها که دارای دیوارهای سوراخ دار می باشد انگور را بعد از آغشته کردن با مایع تیزاب با فاصله یک متر از زمین روی سیم های مفتولی پهن کرده تا خشک شوند.

کشمش سبز معمولاً از انگور پیکامی و عسکری به دست می آید که کشمش نوع عسکری جمع تر بوده و دارای هسته می باشد اما کشمش نوع پیکامی کشیده ، دراز و بدون هسته بوده و بیشتر برای صادرات استفاده می شود در واقع در تاکستان های انگوری چون این رقم ها با هم مخلوط می باشد لذا در کارتون های فراوری شده کشمش ممکن است در آن نوع هسته دار نیز موجود باشد.

بسته بندی کشمش سبز قلمی معمولاً برای بازار داخل در کارتون های 3 ، 5 کیلو به صورت ناخالص و برای صادرات کارتون های 5 لایه با وزن 10 کیلوخالص با طرح و لیبل مورد تایید مشتری می باشد که در انتها شیرینگ و پلمپ می شود تا در طول مسیر که مسلماً طولانی است کشمش آسیب نبیند.

فروشنده کشمش سبز

فروشنده کشمش سبز قلمی کاشمر

امروز با توجه به شرایط بحرانی کرونا در کشور و محدودیت های اعلام شده خرید بسیاری از محصولات به صورت اینترنتی و یا از طریق شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام انجام می شود معمولاً کارخانجات بزرگ و مراکز پخش عمده کشمش برای فروش محصولات خود چنین بستری را مهیا می کنند. این مرکز نیز به عنوان فروشنده کشمش سبز کاشمر در راستای ارائه خدمات آسان و راحت به مشتریان خود اقدام به راه اندازی چندین سایت نموده تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل و بدون دردسر نسبت به خرید اقدام نمایند.

 

این مجموعه در کنار کشمش کاشمر محصولات دیگری را نیز ارائه می کند که در زیر به چند مورد آن اشاره شده است :

 

  1. انواع کشمش پلویی طلایی ، تیزابی و آفتابی
  2. انواع مویز ایرانی نظیر ریش بابا ، سیاه ، رطبی ، عسکری ، بش دشمن زیاری
  3. انواع مویزهای وارداتی مانند مویز افغان و ازبک
  4. کشمش سرکه ای و ضایعاتی

مشتریان گرامی که قصد خرید انواع کشمش سبز و زرد قلمی را دارند تقاضا می شود با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا ایشان ضمن ارسال عکس و فیلم محصولات و توضیحات تکمیلی را نیز ارائه نموده و در صورت سفارش نیز کلیه کارها را از آماده سازی تا ارسال را نیز کامل انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما