تامین کشمش تیزابی مرغوب کارخانه

مشتریان گرامی برای تامین کشمش تیزابی مرغوب کارخانه در طیف رنگی کهربایی روشن و خرمایی رنگ با بهترین کیفیت برای بازار داخل و صادرات می توانید از تجارب این مجموعه بهره بگیرید لطفاً برای آگاهی از موجودی و قیمت محصول با بخش فروش کارخانه کشمش ارتباط برقرار کنید.

تامین کشمش تیزابی مرغوب کارخانه

کشمش تیزابی مرغوب

 کشمش تیزابی مرغوب

کشمش تیزابی یا در واقع همان سلطانا در دو نوع هسته دار و بدون هسته و رنگ های کهربایی روشن و خرمایی از مهم ترین انواع کشمش در ایران محسوب می شود که همه ساله حجم بالایی از این محصولات در کشور تولید و در بازار داخل و صادرات عرضه می شود.

کشمش تیزابی به خاطر ماندگاری بالا و فراوانی حجم تولید فروش بسیار بالایی هم در بازار داخل و هم صادرات دارد و در سال های اخیر نیز جهش زیادی در تولید آن صورت گرفته است که موجبات صادرات آن را به کشورهای مختلف فراهم کرده است.

بهترین کشمش تیزابی ایران در مناطقی نظیر تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، ملکان و بناب آذربایجان و قوچان خراسان تولید می شود که باغداران هر منطقه یک مهارت و تخصص خاصی در مراحل تهیه و فرآوری آن انجام می دهند تا محصول باکیفیت و مرغوبی را عرضه کنند.

وجود کارخانجات مجهز به دستگاه های سورتینگ کالرلیزر در مناطق تولید کننده سبب شده که سرمایه گذاران خارجی برای سفارش این محصولات افزایش یابد و فرصت های شغلی خوبی برای مردم ایجاد شود و سود زیادی نصیب باغداران ، کارخانجات و مشتریان شود.

کشمش تیزابی تولید شده به صورت فله همراه با چوب و دم در کیسه به کارخانه فراوری انتقال داده می شود و آنجا عملیات دم گیری ، شستشو و تمیز کردن ، سورت کردن و روغن زنی و در انتها بسته بندی در کارتون صورت می گیرد که به صورت کلی برای بازار داخل از کارتون های 9 کیلویی 3 لایه و برای صادرات نیز از کارتون های 5 لایه با وزن های متغیر 3 ، 4 ، 5 و 10 کیلو بسته به نظر مشتری لیبل دار و شیرینگ شده استفاده می گردد.

تامین کشمش تیزابی

تامین کشمش تیزابی مرغوب کارخانه

مجموعه تولیدی لعل تاک در سبد محصولات خود انواع کشمش و مویز را برای بازار داخل و صادرات عرضه می کند مشتریان می توانند برای تامین کشمش تیزابی مرغوب کارخانه از تخصص و تجارب این مجموعه بهره جویند البته در کنار این محصول انواع کشمش پلویی زرد ، آفتابی و کشمش سبز و زرد قلمی ، سرکه ای و همچنین انواع مویز ایرانی و وارداتی ازبک و افغان را نیز ارائه می کند.

مشتریان می توانند برای سفارش کشمش تیزابی مرغوب با مدیریت فروش کارخانه از طریق تماس تلفنی ، پر کردن فرم ثبت سفارش محصول در این سایت و یا در بستر پیام رسان واتساپ ارتباط برقرار کنند و در مورد مسائلی نظیر کیفیت و جنس کشمش ، نوع بسته بندی ، نحوه ارسال و قیمت نهایی گفتگو کرده و در صورت رضایت به صورت حضوری و غیرحضوری و اینترنتی خرید را کامل کنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما