کارخانه تولید و صادرات کشمش بی دانه

این مجموعه کارخانه تولید و صادرات کشمش بی دانه با کیفیت درجه یک و بسته بندی شکیل دارد مشتریانی که قصد سفارش این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه برای صادرات دارند می توانند با همکاران ما در بخش فروش مجموعه ارتباط بگیرند.

کارخانه تولید و صادرات کشمش بی دانه

تولید انواع کشمش درجه یک

صادرات کشمش بی دانه

ایران کشوری است که در زمینه تولید و صادرات انواع کشمش و مویز بی دانه و دانه دار سرآمد بوده و جزو سه کشور برتر تولید کننده کشمش محسوب می شود که انواع کشمش در طیف رنگی طلایی ، قهوه ای ، سبز ، سیاه و سرخ را برای بازار داخل و صادرات عرضه می کند.

انواع کشمش و مویز در شروع فصل جدید در شهریور ماه در کارخانه بسته به ظرفیت موجود تولید و مورد فرآوری قرار می گیرد و همچنین ممکن است که در کنار این نیز از باغداران کشمش را به صورت فله همراه با چوب و دم در کیسه و گونی خریداری و بقیه کارهای شستشو ، سورت کردن و بسته بندی در کارخانه انجام شود.

 

**** بهترین محصولات تولیدی این مجموعه برای عرضه در بازار عبارت است از :

 

  1. انواع کشمش پلویی طلایی ، تیزابی و آفتابی تولید ملکان و بناب آذربایجان شرقی
  2. کشمش سبز و زرد قلمی تولید کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی
  3. انواع مویز ریش بابا ، سیاه سمرقندی ، بش ، رطبی ، شانی تولید استان فارس
  4. مویزهای وارداتی ازبک و افغان
  5. انواع کشمش سرکه ای نظیر پشت لیزر ، آفتابی ، حلوایی ، ضایعات کشمش

 

**** این مجموعه با تیمی تخصصی تمام سعی و تلاش خود را انجام می دهد که انواع کشمش و مویز با کیفیت درجه یک را برای عرضه در بازار آماده کند تا نیاز اکثر مشتریان داخلی و صادراتی تامین شود.

نکته اینکه اگر سرمایه گذارانی قصد همکاری در این زمینه را در شروع فصل با این مجموعه دارند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

تولید و صادرات کشمش

کارخانه تولید و صادرات کشمش بی دانه

این مرکز کارخانه تولید و صادرات کشمش بی دانه در اختیار دارد که ظرفیت تولید روزانه 20 تن انواع کشمش به صورت دو شیفت داشته و محصولات خود را به کشورهای عراق ، قطر ، اردن ، عمان ، امارات ، ترکیه ، روسیه ، مالزی ، انگلیس ، اتیوپی ، مصر ، بلغارستان و اوکراین ارسال کرده است .

این مجموعه این امکان را برای مشتریان صادراتی فراهم کرده که بتوانند به صورت مستقیم انواع کشمش های کارخانه را مشاهده نموده و از خط تولید ، دستگاه سورتینگ لیزری و بسته بندی محصولات بازدید داشته باشند در ضمن برای این مشتریان امکانات رفاهی لازم در طول مدت حضور تا موقع آماده شدن بار نیز فراهم می باشد.

 

**** در پایان باید گفت که در صادرات کشمش عواملی مختلفی دخیل می باشد. که بعضی از آن عبارت است از :

1.کشمش صادراتی باید بی دانه باشد 2.حجم تولیدی آن در طول سال زیاد باشد که وقتی مشتری سفارش چندین کانتینر داد مشکلی برای تامین وجود نداشته باشد 3.کشمش صادراتی طول عمر و ماندگاری بلندمدتی داشته باشد که بتوان آن را مدت طولانی انبار کرد 4.گواهی بهداشت و استاندارد آن برای ارسال به کشور هدف سازگار باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما