کارخانه تولیدی کشمش صادراتی عمده

این مجموعه کارخانه تولیدی کشمش صادراتی عمده با بهترین کیفیت ممکن را در اختیار دارد مشتریان گرامی می توانند برای اطلاع از قیمت انواع کشمش صادراتی ، موجودی انبار و شرایط تحویل با بخش فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

کارخانه تولیدی کشمش صادراتی عمده

انواع کشمش صادراتی ایران

 کشمش صادراتی عمده

 

کشور ایران یکی از مهم ترین مراکز تولید کشمش در دنیا به شمار می رود که مشتریان بسیاری در حوزه صادرات انواع کشمش آن فعالیت دارد اما متاسفانه به خاطر تحریم های ظالمانه و عدم برنامه ریزی مدیریتی مسئولین جایگاه ایران در زمینه صادرات نزول یافته به طوری که قبلا که جزو سه کشور برتر صادرکننده بوده ایم ولی اکنون از رده دهم نیز پایین تر رفتیم.

 

کشمش صادراتی عمده که از کشور ما به بازارهای هدف ارسال می شود عمدتاً باید شاخصه های زیر را داشته باشد :

  1. کشمش بی دانه یا بدون هسته باشد.
  2. برای طول عمر و ماندگاری بالای آن مایع تیزاب و گوگرد خورده باشد.
  3. در طول سال قابلیت تامین کشمش وجود داشته باشد .
  4. درصد باقیمانده سموم آن صفر باشد.

 

انواع کشمش ایران که قابلیت صادرات به خارج از کشور را دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. انواع کشمش پلویی اعم از طلایی ، آفتابی
  2. کشمش تیزابی یا سلطانا
  3. کشمش سبز و زرد قلمی
  4. انواع کشمش مویز نظیر مویز سیاه ، ریش بابا و رطبی
برای صادرات کشمش نیاز به اخذ گواهی بهداشت از اداره استاندارد می باشد که پس از نمونه برداری از کشمش های آماده شده در آزمایشگاه مواردی نظیر وجود آفت زنده ، شن ، سنگریزه ، چوب ، مواد خارجی با منشا گیاهی همچنین درصد رطوبت ، گوگرد ، کشمش دانه دار ، دم دار ، شکرک زده ، آسیب دیده ، اندازه و رنگ آن مورد بررسی قرار می گیرد و اگر مطابق با استاندارد باشد گواهی آن صادر می شود.

کارخانه تولیدی کشمش

کارخانه تولیدی کشمش صادراتی عمده

این مجموعه دارای کارخانه تولیدی کشمش صادراتی عمده در منطقه ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی می باشد که عمده فعالبت آن فروش و عرضه انواع کشمش برای صادرات به کشورهای مختلف می باشد و تاکنون به کشورهایی نظیر مالزی ، اتیوپی ، مصر ، امارات ، عمان ، عراق ، افغانستان و هند محصولات خود را صادر نموده است .

کارخانه تولیدی کشمش این مجموعه دارای خط شستشو ، گرمخانه ، سورتیگ لیزر و شیرینگ برای بسته بندی می باشد که روزانه می تواند بالای 10 تن کشمش را سورت ، لیزر و در کارتون های 3 ، 5 و 10 کیلویی بسته به نظر مشتری و کشور هدف بسته بندی و عرضه کند.

مشتریان گرامی می توانند برای مشاهده خط تولید ، فراوری و ظرفیت کارخانه حضوری تشریف بیاورند و از نزدیک موارد ذکر شده را ببینند گفتنی است برای این امر با مدیر فروش کارخانه جناب آقای نادری فر به صورت تلفنی یا در بستر پیام رسان واتساپ ارتباط گرفته تا هماهنگی و برنامه ریزی لازم را برای حضور در کارخانه فراهم کنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما