فروش عمده انواع کشمش تیزابی کارخانه

در این مجموعه فروش عمده انواع کشمش تیزابی کارخانه اعم از گوگرد خورده و بدون گوگرد یا خرمایی امکان پذیر می باشد مشتریانی که دنبال سفارش بهترین کشمش تیزابی می باشند می توانند با بخش فروش کارخانه که در این سایت قرار گرفته است ارتباط بگیرند.

فروش عمده انواع کشمش تیزابی کارخانه

کشمش تیزابی ایران

 کشمش تیزابی عمده

کشمش تیزابی یا به اصطلاح کشمش سلطانی یکی از انواع کشمش که در حجم وسیعی در کشور ما تولید می شود و در انواع طیف رنگ قهوه ای روشن و خرمایی و همچنین دو نوع دانه دار و بی دانه عرضه می شود.

از مراکز مهم تولید کشمش تیزابی در ایران می توان به تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، قوچان و درگز خراسان ، ملکان و بناب آذربایجان ، اراک و زنجان اشاره کرد که عمده کشمش تولید شده در این مناطق در بازار داخل و صادرات به خارج از کشور ارسال می گردد.

اگر دنبال سفارش کشمش تیزابی مرغوب و با کیفیت هستید پیشنهاد این مجموعه به شما کشمش تیزابی منطقه تاکستان می باشد زیرا که باغداران این منطقه تخصص و مهارت بالایی در تولید این نوع کشمش دارند و از طرف دیگر کارخانجات فراوری نیز تنظیمات دستگاه های غوره گیر و سورتینگ را در بالاترین حد قرار می دهند تا کشمش نهایی مرغوب و لوکس شود.

انواع کشمش تیزابی تولید شده در ایران شامل موارد زیر می باشد :

  1. کشمش تیزابی طلایی که دود گوگرد به آن زده شده است.
  2. کشمش تیزابی خرمایی بدون دود گوگرد و جهت صادرات به اورپا
در ایران کار تولید کشمش تیزابی را معمولاً باغداران انجام می دهند و سپس برای فرآوری کشمش همراه با دم و شاخه را جمع آوری نموده و به کارخانه می برند و آنجا کارهای شستشو و تمیزکردن ، دم کنی ، سورتینگ ، روغن زنی و بسته بندی در کارتون های 9 کیلویی ناخالص برای بازار داخل و بسته بندی کارتونی 5 و 10 کیلویی خالص ، لیبل دار دارای تاریخ و شیرینگ شده برای صادرات عرضه می شود.

فروش کشمش تیزابی کارخانه

فروش مستقیم کشمش تیزابی کارخانه

مجموعه لعل تاک در زمینه تولید و بسته بندی انواع کشمش و مویز فعالیت دارد و شما در هرکجای ایران که باشید می توانید برای سفارش کشمش و بخصوص نوع تیزابی با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید و مستقیم از کارخانه کشمش خرید خود را انجام دهید.

قیمت فروش عمده کشمش تیزابی کارخانه تحت تاثیر عواملی نظیر منطقه محل تولید و کارخانه فراوری آن ، میزان بارندگی در هر سال ، قیمت موادی نظیر تیزاب و سموم مجاز ، میزان تورم جامعه ، کارمزد کارگر های فصلی یا روز مزد ، قیمت روز انگور و نوع بسته بندی می باشد.

قیمت فروش مستقیم انواع کشمش تیزابی کارخانه این مجموعه در اواخر مهر 1400 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش تیزابی گوگردی یا طلایی کارتون 9 کیلویی           280000 تومان
  2. کشمش تیزابی خرمایی کارتون 9 کیلویی                       255000 تومان

مشتریان گرامی اگر قصد داشتید که از این مجموعه نیاز خود را تامین کنید می توانید به صورت حضوری در کارخانه تشریف بیاورید و ضمن بازدید از خط تولید انواع کشمش های تولیدی را از نزدیک نیز مشاهده و در صورت تایید سفارش خود را ثبت نمایید و همچنین به صورت غیرحضوری و اینترنتی با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید و جزییات مربوط به سفارش خود را مطرح بفرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما