پخش مویز ارگانیک در بازار

مشتریان گرامی این مجموعه پخش مویز ارگانیک با بهترین کیفیت در بازار داخل و صادرات را مستقیم از تولید به مصرف اتجام می دهد برای اطلاع از میزان موجودی و قیمت انواع مویز با بخش فروش در این سایت ارتباط بگیرید.

پخش مویز ارگانیک در بازار

مویز ارگانیک ایران

مویز ارگانیک

کشمش مویز با خواص باارزش درمانی و تقویتی جزو محصولات سالم ، طبیعی و ارگانیک انگور به شمار می رود که به روش های آفتاب خشک ، سایه خشک و تیزابی تولید و فرآوری می شود.

از مهم ترین مراکز تولید انواع مویز ارگانیک در ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. استان فارس : مناطق داراب ، بوانات ، دشمن زیاری و شیراز
  2. استان قزوین : مناطق تاکستان ، نرجه و اسفرورین
  3. استان همدان : منطقه ملایر
  4. خراسان رضوی : مناطق کاشمر و خلیل آباد
  5. کردستان
  6. اورمیه
بیشتر مویزهای تولیدی در ایران دارای هسته و در رنگ های سیاه ، قهوه ای تیره و روشن ، سرخ می باشد که تحت عناوین مویز سیاه ، شانی یا شاهانه ، فخری ، ریش بابا ، عسکری ، رطبی و بش دشمن زیاری در بازار عرضه می شود این محصولات دارای طعم فوق العاده بوده که هیچ ماده افزودنی به آن اضافه نمی شود و به خصوص مویز شیراز که کاملاً به صورت دیم تولید می شود.

مویز ارگانیک ایران علاوه بر فروش در بازار داخل به کشورهای مختلف نیز صادرات می شود که این مجموعه انواع مویز ایران را به کشورهای انگلیس ، مالزی ، افغانستان ، اتیوپی و عراق ارسال کرده است که این نشان از کیفیت بالا و قیمت مناسب مویزهای ایرانی در مقایسه با مویزهای دیگری نظیر افغان و ازبک می باشد.

پخش مویز ارگانیک

پخش مویز ارگانیک در بازار

این مرکز در زمینه تولید و عرضه انواع کشمش و مویز به صورت تخصصی فعالیت دارد و برای تامین نیاز مشتریان سعی نموده همه مویزهای تولیدی در ایران را در بازار عرضه نماید البته مویزهای وارداتی مانند مویز ازبک و افغان نیز که خریداران بخصوص خود را دارد نیز در این مجموعه به سراسر ایران پخش می شود.

 

**** بسته بندی مویزها در کارتون های 5 لایه و وزن 10 کیلویی می باشد که حدود 400 گرم وزن کارتون دارد که برای صادرات به درخواست مشتری می توان طرح و لیبل شرکت خودشان را در روی کارتون درج و در انتها شیرینگ و ارسال کرد.

پخش مویز ارگانیک در این مجموعه برای عرضه داخلی و صادراتی امکان پذیر بوده و مشتریان محترم می توانند با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر در این سایت ارتباط گرفته تا کلیه کارهای مربوط به سفارش را ایشان انجام و در کمترین زمان ممکن با شرکت های باربری و حمل و نقل به مقصد ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما