تامین کننده کشمش سیاه پاک شده

این مرکز تامین کننده کشمش سیاه پاک شده با کیفیت مرغوب و مستقیم از تولید به مصرف می باشد مشتریان برای سفارش این محصولات به صورت بسته بندی شده در کارتون 10 کیلویی می توانند با بخش فروش مجموعه وارد مذاکره شوند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تامین کننده کشمش سیاه پاک شده

انواع کشمش سیاه

 کشمش سیاه پاک شده

کشور ایران از نظر تولید انواع کشمش و مویز در دنیا سرآمد بوده و در رتبه نخست تنوع محصولات باغی و بخصوص انگور و کشمش نیز می باشد که همه ساله حجم بالایی از این محصولات به کشورهای مختلف صادرات می شود.

کشمش تولید شده از انگور در رنگ های طلایی ، سبز ، سیاه و قهوه ای می باشد که معمولاً کشمش سیاه رنگ در معرض نور آفتاب و روی زمین به صورت طبیعی و ارگانیک و در دو نوع هسته دار و بدون هسته تولید می شود.

در ایران منظور از کشمش سیاه به دو محصول مویز سیاه و کشمش پلویی آفتابی  اطلاق می شود که در این بین مویز سیاه ایران در رقم های شانی ، سمرقندی بیشتر در تاکستان قزوین و مناطقی از استان فارس مانند داراب ، دشمن زیاری ، بووانات و شیراز و همچنین کردستان و اورمیه تولید می شود که معمولاً دارای هسته نرم بوده و حجم تولید آن نیز بسیار کم می باشد.

در مورد کشمش پلویی آفتابی که رنگ به ظاهر سیاه داشته ولی در واقعیت رنگ آن به قرمز و سرخی می زند که در دو سایز ریز و درشت موجود بوده و در مصارفی نظیر کارخانجات صنایع غذایی کیک و کلوچه ، شیرینی و طبخ غذا همراه با پلو استفاده می شود این محصول پس از تولید در کارخانه شستشو ، تمیز ، سورت ، روغن زنی و بسته بندی شده و در بازار عرضه می شود.

گفتنی است که نمونه ای از کشمش سیاه از نوع مویز نیز از کشورهای افغانستان و ازبکستان وارد ایران می شود و به نام مویز ازبک و افغان که دارای رنگ سیاه ، بدون هسته و بسیار خوش طعم می باشد عرضه می شود.

تامین کننده کشمش سیاه

تامین کننده کشمش سیاه پاک شده

مشتریان گرامی که قصد خرید انواع کشمش و مویز را دارند می توانند از تجارب و تخصص این مرکز به عنوان تامین کننده کشمش سیاه پاک شده در کارتون و یا به صورت فله ای همراه با دم و چوب در کیسه با کیفیت اعلا و قیمت مناسب مستقیم از کارخانه بهره بگیرند.

 

**** این امکان برای خریدار در تناژ بالا وجود دارد که به صورت حضوری در کارخانه تشریف فرما شود و از نزدیک انواع محصولات و خط تولید را مشاهده کرده و با مدیر مجموعه وارد مذاکره شود که در صورت رضایت سفارش خود را ثبت کند.

اما برای مشتریانی که قصد خرید غیرحضوری دارند باید گفته شود که این امکان وجود داشته فقط کافی است با مدیر فروش کارخانه که شماره تماس آن در این سایت است ارتباط برقرار کرده تا ایشان مشاوره و راهنمایی لازم را در مورد انواع کشمش و مویز ارائه کرده و سفارش را در کمترین زمان ممکن با شرکت های حمل و نقل ارسال نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما