نمایندگی فروش مویز اعلا در بازار

این مرکز شرکت و نمایندگی فروش مویز اعلا از تولید به مصرف در بازار دارد که این محصولات را در قالب بسته بندی کارتونی شکیل و زیبا از طریق باربری به سراسر کشور ارسال می کند برای اطلاع از موجودی انواع کشمش مویز با بخش فروش در این وب سایت ارتباط بگیرید.

نمایندگی فروش مویز اعلا در بازار

تولید انواع مویز اعلا

 فروش مویز اعلا

مویز و کشمش از جمله فرآورده های حاصل از انگور می باشند که خواص مفیدی برای بدن انسان داشته و در بیشتر مناطق ایران در انواع و کیفیت های متنوع تولید و برای فروش در بازار داخل و صادرات مناسب می باشند.

مویزها در دو نوع هسته دار و بدون هسته و در رنگ های سیاه ، قهوه ای روشن و تیره ، قرمز سوخته دسته بندی می شوند که به لحاظ ارزش غذایی و دارویی بهترین نوع آن مویز سیاه بدون هسته می باشد که با داشتن آنزیم آنتوسیانین نقش زیادی در تقویت حافظه و سیستم ایمنی بدن ایفا می کند.

مهم ترین مویز اعلا تولید شده در ایران عبارتند از :

  1. مویز ریش بابا قهوه ای تیره تا روشن ، دارای هسته ، تولید شده در استان فارس
  2. مویز سیاه سمرقندی ، دارای هسته ریز و نرم ، تولید شده در استان فارس
  3. مویز شانی یا شاهانی ، بدون هسته ، تولید شده در تاکستان قزوین ، کاشمر خراسان و سردشت کردستان
  4. مویز سرخ بش دشمن زیاری ، دارای هسته ، تولید شده در استان فارس منطقه دشمن زیاری
  5. مویز عسکری ، دارای هسته ، تولید شده در استان فارس
  6. مویز فخری ، دارای هسته ، تولید شده در تاکستان قزوین ، ملایر همدان

 

بعضی مویزها میزان تولیدشان در ایران بسیار کم می باشد و مناطق معدودی آن را تولید و در فاصله کوتاهی نیز موجودی آن به اتمام می رسد به عنوان مثال مویز سیاه شانی که اشاره شد موجودی آن در فصل پاییز به اتمام می‌رسد.

برای جبران کمبود مویز سیاه و تامین نیاز مشتریان مویزهایی تحت عنوان مویز ازبک و افغان از کشورهای ازبکستان و افغانستان به ایران وارد می شود که سیاه رنگ ، بیدانه و در سایزهای مختلف قابل عرضه می باشد.

نمایندگی فروش مویز

شرکت نمایندگی فروش مویز اعلا

اگر دنبال خرید عمده انواع کشمش و مویز هستید قطعاً بایستی از کارخانه یا شرکت نمایندگی آن سفارش دهید زیرا که علاوه بر قیمت مناسب محصولات تازه و با کیفیت های متنوع برای شما عرضه خواهد شد.

این مجموعه به عنوان شرکت نمایندگی فروش مویز اعلا تمام محصولات ذکر شده بالا را به صورت بسته بندی شده در کارتون های 10 کیلویی تمیز و پاک شده در بازار عرضه می کند و با شرکت های حمل و نقل و در کمترین زمان ممکن این محصولات را به سراسر کشور ارسال می کند. برای سفارش می توانید به شماره تماس مدیر فروش مجموعه که در این سایت آورده شده تماس حاصل نمایید و در مورد موجودی انواع مویزها ، قیمت و نحوه ارسال مذاکره و گفتگو کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما