نرخ فروش کشمش صادراتی ایران

در این مجموعه نرخ فروش کشمش صادراتی ایران با کیفیت عالی مستقیم از کارخانه قابلیت استعلام دارد مشتریان می توانند به صورت حضوری در کارخانه و یا غیرحضوری با بخش فروش مجموعه در این سایت ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت نمایند.

نرخ فروش کشمش صادراتی ایران

انواع کشمش صادراتی ایران

کشمش صادراتی ایران

کشمش ها دانه های مقوی که از انگور به دست می آیند و سرشار از مواد معدنی و انواع ویتامین ها هستند که به خوبی نیاز بدن را تامین می کنند تولید این محصولات به روش سنتی و صنعتی صورت می گیرد که در روش صنعتی میزان تولید بیشتر است و بسته بندی ها متنوع و دارای اوزان مختلفی قابل عرضه در بازار داخل و صادرات می باشد

 

ایران کشوری است که با داشتن نوع اقلیم خاص و شرایط آب و هوایی مختلف در تولید انواع کشمش و مویز در دنیا سرآمد می باشد و حجم وسیعی از کشمش های آن به خارج از کشور صادر می شود.

به طور کلی انواع کشمش های صادراتی ایران در دو نوع پلویی و قلمی دسته بندی می شود که نوع پلویی آن در انواع طلایی ، تیزابی و آفتابی در مراکزی نظیر تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، ملکان و بناب آذربایجان شرقی ، اراک و زنجان تولید می شود و بیشترین حجم صادرات نیز مربوط به این نوع کشمش ها می باشد.

اما دسته دوم یعنی کشمش قلمی در انواع کشمش سبز پیکامی و زرد قلمی نیز در مناطقی از خراسان رضوی نظیر کاشمر و خلیل آباد تولید و عرضه می شود که محصول منحصر به فردی و جایگاه ویژه ای در بازار داخل و صادرات دارد.

کشمش های صادراتی باید ویژگی هایی داشته باشند تا بتوان آن را به راحتی به خارج از کشور ارسال کرد اولاً باید بدون هسته باشند ، در ثانی در تولید آن از مایع تیزاب و دود گوگرد برای ماندگاری بالا استفاده شده باشد و همچنین در طول سال نیز از آن موجود و در دسترس باشد.

نرخ کشمش صادراتی

نرخ فروش کشمش صادراتی درب کارخانه

تاجران و شرکت های بازرگانی برای خرید انواع کشمش صادراتی ایران می توانند به کارخانجات کشمش در مناطق ذکر شده در بالا ارتباط بگیرند و این محصولات را مستقیم و بدون واسطه با نرخ و قیمت مناسب خریداری کنند که البته قیمت خرید بهترین نوع کشمش صادراتی به عواملی مانند کیفیت ، نوع و نحوه فروش و میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد.

این مجموعه به صورت تخصصی در تولید ، فرآوری و فروش انواع کشمش و مویز ایران فعالیت دارد که محصولات خود را چه برای بازار داخل و چه صادرات مستقیم از کارخانه و با کیفیت عالی در بسته بندی کارتونی در اوزان 5 و 10 کیلویی عرضه می کند.

نرخ فروش کشمش صادراتی درب کارخانه این مجموعه در اواخر بهمن ماه 1400 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش پلویی طلایی درجه یک بناب کیلویی             69000 تومان
  2. کشمش تیزابی یا سلطانا بناب کیلویی                     38000 تومان
  3. کشمش سبز پیکامی کاشمر کیلویی                         75000 تومان
  4. کشمش زرد دودی کاشمر کیلویی                            68000 تومان
  5. کشمش پلویی آفتابی تاکستان کیلویی                     43000 تومان

مشتریان گرامی می توانند برای سفارش انواع کشمش با مدیر فروش کارخانه کشمش که شماره تلفن آن در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده ارتباط بگیرند و ضمن استعلام قیمت از مشاوره رایگان بهره مند شده و در انتها اگر رضایت حاصل شد نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما