مرکز پخش کشمش تیزابی بسته بندی شده

این مجموعه تامین کننده و مرکز پخش کشمش تیزابی بسته بندی شده و با کیفیت مرغوب و مستقیم از درب کارخانه می باشد برای تامین نیاز خود برای بازار داخلی و صادرات می توانید با بخش فروش مجموعه در این وب سایت ارتباط بگیرید.

مرکز پخش کشمش تیزابی بسته بندی شده

کشمش تیزابی یا سلطانا

پخش کشمش تیزابی

کشمش تیزابی یا در واقع همان سلطانی معروف به کشمش هزار رنگ فراوان ترین کشمش تولید شده در ایران می باشد که در سالیان اخیر با توجه به افزایش صادرات جهش خوبی در تولید آن صورت گرفته و مشتریان زیادی از اقصی نقاط دنیا دنبال خرید این محصول از ایران می باشند.

بهترین کشمش ایران از نظر فراوانی و ماندگاری بالا کشمش تیزابی می باشد و همین مسئله سبب شده در مناطقی مانند تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، بناب و ملکان آذربایجان ، قوچان خراسان ، اراک و زنجان این محصول تولید شود و در بازار داخل و صادرات در حجم بالا گردد.

در بین این مراکز کشمش تولید شده در تاکستان قزوین به مراتب کیفیت آن از سایر مناطق بالاتر بوده با توجه به نوع اقلیم و شرایط آب و هوایی رنگ و جنس محصول ، طعم ، مزه و قند بالایی داشته و همچنین باغداران و کارخانجات فرآوری کشمش این منطقه بسیار حساسیت به خرج می دهند و کار را با دقت تمام انجام می دهند تا حرف اول را در صادرات این محصول داشته باشند.

در تولید کشمش تیزابی باغداران از مواد افزودنی نظیر مایع تیزاب و دود گوگرد و پارافین به میزان مجاز استفاده کرده تا محصول با کیفیت تولید شود اگر در مراحل تولید و فرآوری به محصول دود گوگرد داده شود رنگ محصول روشن و کهربایی خواهد شد و در صورت عدم انجام چنین کاری محصول تولیدی خرمایی رنگ و قهوه ای تیره خواهد بود.

این مجموعه دارای دو واحد تولیدی در تاکستان قزوین و ملکان آذربایجان می باشد که بهترین محصولات این مناطق را برای عرضه در بازار داخل و بخصوص صادرات آماده و در بسته بندی های کارتونی  5 لایه با وزن 5 ، 10 کیلویی ساده و لیبل دار ، خالص و شیرینگ پک دار عرضه می کند.

کشمش تیزابی بسته بندی شده

 

مرکز پخش کشمش تیزابی بسته بندی شده

مجموعه لعل تاک به عنوان یک مرکز پخش کشمش تیزابی بسته بندی شده در تاکستان و ملکان می باشد که سعی کرده علاوه براین محصول صادراتی انواع کشمش گلدن انگوری ، پلویی آفتابی ، کشمش سبز و طلایی کاشمر و همچنین انواع مویز هسته دار و بدون هسته را با بهترین کیفیت عرضه کرده تا نیاز اکثر مشتریان چه در بازار داخل و چه صادرات به نحو احسن تامین گردد.

 

**** قیمت انواع کشمش تیزابی این مجموعه برای بازار داخل و صادرات در اوایل بهمن ماه 99 به شرح زیر می باشد:

  1. کشمش تیزابی طلایی تاکستان کارتون 9 کیلویی برای بازار داخل             245000 تومان
  2. کشمش تیزابی طلایی تاکستان برای صادرات کیلویی                            27000 تومان
  3. کشمش تیزابی خرمایی صادراتی تاکستان کیلویی                                24000 تومان
  4. کشمش تیزابی رنگ روشن صادراتی ملکان کیلویی                                25000 تومان

تمامی محصولات این مجموعه با کیفیت یکسانی برای بازار داخل و صادرات عرضه می شود و تنها تفاوت در نوع بسته بندی است که بازار داخل از کارتون 9 کیلویی که 8.5 کیلو کشمش دارد استفاده می شود ولی برای صادرات کارتون ها اغلب 10 کیلویی خالص می باشد.   

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما