فروش کشمش گلدن انگوری کارخانه ملکان   

فروش کشمش گلدن انگوری کارخانه که از بهترین تولیدات منطقه کشمش پلویی کیلویی می باشد در این مجموعه به صورت بسته بندی شده کارتونی عرضه می گردد مشتریان می توانند برای سفارش با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

فروش کشمش گلدن انگوری کارخانه ملکان 

کشمش گلدن انگوری ملکان

 کشمش گلدن انگوری

 

کشمش تاکستان گلدن انگوری که در واقع همان کشمش پلویی طلایی یا کالیفرنی می باشد از لوکس ترین محصولات صادراتی ایران به شمار می رود عمده خریداران این کشمش کشورهای عربی می باشد که مشتاق این نوع کشمش می باشند.

کشمش انگوری خاستگاه اصلی آن ملکان و بناب آذربایجان شرقی می باشد که باغداران این مناطق برای تولید آن از تیزاب و گوگرد استفاده کرده و سپس در بارگاه یا بارانداز با یک مهارت و تخصص خاص آن را آویزان کرده تا خشک شوند معمولاً تمام کارهای مربوط به فراوری و بسته بندی در کارخانه کشمش صورت می گیرد.

 

**** علاوه بر ملکان ، ملایر همدان نیز این محصول را تولید می کند که کیفیت آن در مقایسه با کشمش ملکان پایین تر بوده و بالطبع قیمت آن نیز ارزان تر می باشد بعضی از مشتریانی که جنس ارزان می خواهند توصیه می شود از این کشمش سفارش دهند ولی تاجرانی که می خواهند به کشورهای متمول عربی مانند قطر ، امارات  صادرات کشمش کنند پیشنهاد این مجموعه کشمش گلدن انگوری ملکان می باشد. البته اگر روابط تجاری و سیاسی ایران با همه کشورهای عربی درست بود با توجه به کیفیت بالای محصولات کشور ما و قیمت مناسب آن به راحتی توانایی می توانستیم آن را قبضه کردن کنیم.

قیمت کشمش گلدن انگوری ملکان در 21 آذر 99 برای صادرات کیلویی 32000 تومان می باشد که بسته بندی آن در کارتون های 5 لایه 10 کیلویی خالص و دارای طرح ، لیبل و شیرینگ شده قرار می دهند تا در طول سفر بار از هم پاشیده نشود.

فروش کشمش گلدن انگوری  

فروش کشمش گلدن انگوری کارخانه ملکان   

این مجموعه می تواند به شما در خرید انواع کشمش صادراتی با حضور مستقیم شما به کارخانه کمک کند لطفا برای هماهنگی با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط برقرار کنید و اگر قصد خرید غیر حضوری را داشتید این امکان نیز برای شما فراهم شده است که با پرداخت بیعانه سفارش شما ثبت و مابقی هزینه موقع تحویل بار در مقصد و به محض مشاهده و قبل از تخلیه بار تسویه انجام خواهد شد.

فروش کشمش گلدن انگوری کارخانه کشمش ملکان در این مجموعه با بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب برای تاجران صادراتی مهیا شده است و در کنار آن محصولاتی نظیر کشمش تیزابی طلایی و خرمایی ، کشمش پلویی آفتابی و کشمش سبز و طلایی قلمی کاشمر نیز عرضه می شود برای سفارش فرم ثبت محصول در این سایت را تکمیل و ارسال نمایید تا بخش فروش کارخانه با شما تماس بگیرند

.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما