مرکز معتبر خرید کشمش صادراتی عمده

این مجموعه مرکز معتبر خرید کشمش صادراتی عمده بوده که تمامی محصولات را بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه برای مشتریان ارسال می کند لطفا برای هماهنگی بیشتر با مدیر فروش کارخانه کشمش تماس بگیرید.

مرکز معتبر خرید کشمش صادراتی عمده

انواع کشمش تولیدی مجموعه

مرکز معتبر خرید کشمش

کشور ایران در زمینه تولید انواع کشمش و مویز در دنیا جزء کشورهای صاحب برند و دارای محصولات با کیفیت و متنوع می باشد که مشتریان بسیاری در کشورهای مختلف دنبال خرید آن می باشند.

کشمش محصولی پرفروش در بازار خشکبار بوده که هم در بازار داخل و هم صادرات عرضه می شود این مجموعه نیز در زمینه تولید ، فرآوری و بسته بندی انواع کشمش و مویز به صورت حرفه ای فعالیت دارد و چندین واحد تولیدی در مناطق اصلی تولید کننده کشمش نظیر ملکان ، تاکستان ، کاشمر و شیراز دارد که این محصولات را از تولید به مصرف به دست مشتریان در داخل و خارج از کشور با بهترین کیفیت ممکن می رساند.

 

**** انواع کشمش تولیدی مجموعه برای فروش در بازار داخل و صادرات عبارت است از:

  1. کشمش سبز و طلایی قلمی تولید کاشمر
  2. کشمش گلدن انگوری یا پلویی طلایی ملکان
  3. کشمش تیزابی طلایی و خرمایی تاکستان
  4. کشمش پلویی آفتابی
  5. انواع کشمش مویز ایرانی مانند مویز سرخ بش ، سیاه ، ریش بابا و رطبی
  6. مویزهای وارداتی مانند مویز ازبک و افغان
  7. کشمش سرکه ای و ضایعات کشمش

 

**** نکته اینکه کیفیت کلیه محصولات مجموعه جهت عرضه در بازار داخل و صادرات با هم تفاوتی ندارد مگر اینکه خود مشتری درخواست کشمش با قیمت مناسب داشته باشد که آن موقع بایستی از کیفیت محصول کاسته شود.

انواع کشمش صادراتی عمده ای این مجموعه در کارتون های 5 لایه با وزن 10 کیلویی به صورت خالص ، لیبل دار و شیرینگ شده  بسته بندی می شود و در ضمن اگر مشتری درخواست کرد که لیبل و برند شرکت خودشان روی بسته بندی درج شود این امر امکان پذیر است اما نیاز به زمان و هزینه های جانبی می باشد.

 کشمش صادراتی عمده

مرکز معتبر خرید کشمش صادراتی عمده

اگر در تجارت امروز مشتری و خریدار را به عنوان شریک و همکار تلقی کنید قطعاً این همکاری ادامه دار بوده و همه به سود می رسند براساس این دیدگاه این مجموعه خود را در سطح یک مرکز معتبر خرید کشمش صادراتی عمده به مشتریان معرفی کرده که به صورت تخصصی و حرفه ای خدمات ارزنده ای را برای تامین نیاز خریداران ارائه می کند.

در مورد مشتریانی که قصد خرید کشمش صادراتی عمده را دارند پیشنهاد می شود به واحدهای تولیدی زیر نظر این مجموعه حضور یابند و ضمن مشاهده روند کار از نزدیک در صورت تایید سفارش خود را انجام دهند اما اگر خریداری هم خواست غیرحضوری سفارش دهد نگران نباشد این مجموعه با تعهدی که دارد تمام تلاش خود را مبنی بر انجام صحیح و کامل به کار خواهد بست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما