مرکز فروش مویز ازبکستان در ایران

این مجموعه مرکز فروش مویز ازبکستان با بهترین کیفیت ممکن در ایران می باشد مشتریان گرامی می توانند برای سفارش این مویز که در بسته بندی کارتون 10 کیلویی می باشد با واحد فروش کارخانه ارتباط گرفته و در صورت رضایت از قیمت و کیفیت نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایند.

مرکز فروش مویز ازبکستان در ایران

انواع مویز در ایران

مرکز فروش مویز

مویزها همچون کشمش از انواع فرآورده های به دست آمده از انگور می باشد که به روش های آفتابی ، سایه خشک و تیزابی در مقیاس کمتری نسبت به کشمش در ایران تولید و به صورت فله همراه با دم در کیسه یا تمیز و پاک شده در کارتون در بازار عرضه می شود.

مویزهای تولید شده در ایران غالباً دارای هسته یا دانه می باشند که در رنگ های سیاه ، قرمز سوخته ، قهوه ای روشن و تیره و در انواع مویز سیاه ، شانی ، بش دشمن زیاری ، ریش بابا ، رطبی و فخری می باشند و در مناطقی از استان فارس ، تاکستان قزوین و کاشمر خراسان تولید می شود.

در بین انواع مویزها مردم مویز بیدانه را بیشتر پسند می کنند که زمینه تولید آن در کشور خیلی کم است و همین مسئله باعث شده که که کشورهای ازبکستان و افغانستان از مبادی غربی ، جنوبی و شرقی و به دو صورت قاچاق و قانونی از گمرک این محصولات وارد ایران شود تا نیاز مشتریان در این زمینه به ناچار تامین شود.

گفتنی است که با توجه به افزایش نرخ ارز و قیمت مویز ازبکستان و افغانستان خیلی رشد داشته و شاید که خیلی از مردم توان خرید آن را نداشته باشند و از سبد غذایی آن ها حذف گردیده است.

مویز ازبکستان سیاه رنگ ، بدون هسته و فوق العاده خوشمزه و لذیذ است که در سایزهای 8 تا 15 میل در بسته بندی کارتون 10 کیلویی در بازار داخل عرضه می شود.

 فروش مویز ازبکستان

فروش مویز ازبکستان در این مرکز

در این مرکز فروش مویز ازبکستان در کنار سایر انواع کشمش و مویز انجام می شود که کارگاه فرآوری مجموعه در شیراز قرار دارد که این محصول را از بندر گناوه به کارگاه منتقل و و از آنجا به سراسر ایران ارسال می گردد.

 

برای خرید انواع مویز حتما به نرمی ، تازگی و امسالی بودن ، طعم و مزه آن دقت لازم را داشته باشید که همین عوامل تاثیرگذاری زیادی در قیمت این محصولات و بخصوص مویز ازبکستان که وارداتی است دارد.

این مجموعه به عنوان تامین کننده و مرجع انواع کشمش و مویز برای بازار داخل و صادرات می باشد که تاکنون محصولات خود را به کشورهای مالزی ، عراق ، افغانستان و اتیوپی صادر کرده است برای سفارش انواع مویز ازبک و افغان از این مرکز نیز می توانید با مدیر فروش مجموعه از طریق تماس تلفنی یا یکی از شبکه‌های اجتماعی نظیر واتساپ ارتباط گرفته و سپس فیلم و عکس از نمونه را دریافت نموده و در صورت رضایت از کیفیت و قیمت برای اطمینان نمونه از این مویز به میزان یک کارتون ارسال شده و پس از مشاهده می توانید سفارش نهایی خود را کامل کنید.

1

  1. سلام من میخوام از ازبکستان یک کانتینر مویز بیارم میشه بصورت قانونی وارد کرد شما انجام میدهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما