قیمت مویز بیدانه صادراتی امروز

مشتریان گرامی برای استعلام قیمت مویز بیدانه صادراتی امروز می توانید مستقیم از تولید به مصرف با کارخانه فرآوری و بسته بندی کشمش و مویز این مجموعه ارتباط بگیرید و از همکاران ما در بخش فروش مشاوره رایگان بگیرید.

قیمت مویز بیدانه صادراتی امروز

مویز بیدانه صادراتی

مویز بیدانه صادراتی

محصولات عمده به دست آمده از انگور انواع کشمش و مویز می باشد که مشتریان خاص خود را در بازار داخل و صادرات دارد این محصولات بیشتر به روش های آفتاب خشک ، سایه خشک ، تیزابی در اواخر تابستان تولید می شوند.

مویزهای تولید شده در ایران عمدتاً طبیعی و ارگانیک بوده و در معرض نور آفتاب روی زمین تولید می شود این محصولات در رنگ های سیاه ، قهوه ای تیره و روشن عرضه می شوند.

مویزهای ایرانی بیشتر دارای هسته یا دانه می باشند که مشتریان آن فقط در بازار داخل می باشد حال آنکه برای صادرات بایستی مویز بیدانه باشد زیرا مشتری چندانی نوع دانه دار آن ندارد البته گفتنی است مویز ریش بابا رنگ قهوه ای روشن که دارای دانه است و مرکز تولید آن استان فارس است مشتریان خاص خود را از کشور افغانستان دارد معمولاً این محصول به این کشور صادر و از آنجا با بسته بندی خود آن را به کشور هند بدون دردسر ارسال می کنند. که سود زیادی برای آنها دارد.

مویز بیدانه که بتوان در صادرات از آن استفاده کرد آن هم در حجم کم می توان به مویز سیاه سمرقندی شیراز ، مویز شانی و مویز سیاه سردشت کردستان اشاره کرد که معمولاً دانه بسیار ریز دارند و زیاد احساس نمی شود به عنوان مثال این مجموعه مویز سیاه شیراز را از بندر شهید رجایی بندرعباس به کشور مالزی چندین بار صادر کرده است.

البته نوعی مویز بیدانه صادراتی نیز از کشورهای ازبکستان و افغانستان به ایران وارد می شود که به مویز ازبک و افغان معروف می باشد و معمولاً می توان با عوض کردن نوع بسته بندی نیز این نوع مویزها را صادر کرد.

قیمت مویز بیدانه

قیمت مویز بیدانه صادراتی امروز

مصرف مویز بیدانه در ایران با توجه به افزایش قیمت کالاها و تحریم ها افزایش تصاعدی داشته است و بسیاری از مردم دیگر این محصولات را از سبد غذایی خود حذف کرده اند و با این شرایط می توان گفت که مصرف مویز در کشور به یک سوم کاهش یافته است.

قیمت مویز بیدانه صادراتی امروز این مجموعه در دی ماه 1400 به شرح زیر است :

  1. مویز سیاه سمرقندی کیلویی             75000 تومان
  2. مویز شانی کیلویی                         80000 تومان
  3. مویز افغان اعلا کیلویی                    110000تومان
  4. مویز ازبک سایز 13 کیلویی               140000تومان

 

عرضه این محصولات در این مجموعه در بسته بندی های شکیل 10 کیلویی می باشد که مشتریان می تواند هم به صورت حضوری درب کارخانه و هم به صورت غیر حضوری و اینترنتی سفارش خود را انجام دهند.

برای استعلام قیمت مویز بیدانه از این مجموعه می توانید به مدیر فروش کارخانه جناب آقای نادری فر در پیام رسان واتساپ ارتباط بگیرید تا ایشان قیمت روز و موجودی انبار را خدمت شما اعلام کنند در نظر داشته باشید قیمت محصولات این مجموعه با توجه به نوسانات بازار 24 ساعت بیشتر اعتبار ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما