قیمت مویز افغان 1400

مشتریان گرامی قیمت مویز افغان با کیفیت مرغوب و زیر قیمت بازار در این مجموعه انجام می شود اگر قصد خرید عمده و جزئی این محصولات بدون هسته را در سال 1400 از این مجموعه دارید می توانید با بخش فروش مجموعه در این سایت ارتباط بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت مویز افغان 1400

مویزهای وارداتی

قیمت مویز افغان

یکی از محصولات وارداتی به ایران که مشتریان زیادی در بازار خشکبار دارد مویز افغان است که از افغانستان به کشور ما وارد می شود و به واسطه بدون هسته بودن آن بین مردم خریداران زیادی دارد.

البته در کشور ما نیز مویز سیاه در حجم کم در استان های فارس ، کردستان ، خراسان و قزوین تولید می شود که دارای هسته ریز و نرمی دارد و برای بعضی از مصرف کنندگان این مویزها که تحت عنوان مویز سیاه سمرقندی ، مویز شانی ، مویز سیاه سردشت است هنوز شناخته شده نیست و از طرف دیگر نیز موجودی آن به خاطر حجم کم تولید آن خیلی زود به اتمام می رسد.

**** مویز افغان از نظر ظاهری و کیفی دارای مشخصات زیر می باشد :

  1. سیاه رنگ و بیضی شکل
  2. بدون هسته
  3. طعم شیرین و خوشمزه
البته با توجه به شرایط اقتصادی کشور از نظر تورم بالا و افزایش نرخ ارز قیمت محصولات وارداتی از جمله مویز افغان که براساس دلار محاسبه و وارد کشور می شوند گران بوده و بسیاری از مردم توان خرید آن را ندارند و لذا از سبد غذایی آنها حذف گردیده است.

در کنار عرضه مویز افغان مویز دیگری نیز از مرزهای غربی و جنوبی به کشور وارد کشور می شود این مویز ازبک نام دارد که بی هسته ، سیاه رنگ ، شکل قلمی و دراز و در سایزهای مختلف می باشد که مشتری های زیادی در بازار خشکبار دارد.

قیمت مویز افغان

قیمت مویز افغان 1400

سایت مجموعه لعل تاک در سبد فروش محصولات خود در کنار انواع کشمش طلایی ، تیزابی و آفتابی مویزهای وارداتی نظیر مویز افغان و ازبک را مستقیم از تولید به مصرف برای مشتریان داخلی و صادراتی عرضه می کند. کافی است برای سفارش با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید تا کلیه های کارهای مربوط به سفارش را کامل انجام دهد.

این مجموعه عرضه مویز افغان درجه یک را در بسته بندی کارتونی 10 کیلویی انجام می دهد و از طرف دیگر برای بسیاری از مشتریان که اطلاعات کافی نسبت به این محصولات ندارند اطلاعات لازم را ارائه می کند کافی است با مدیر فروش مجموعه در این زمینه ارتباط بگیرید.

قیمت مویز افغان به صورت عمده در این مجموعه در تاریخ 1400/09/20 به شرح زیر می باشد :

  1. مویز افغان اعلا و درجه یک کیلویی           110000 تومان
  2. مویز افغان معمولی کیلویی                     97000 تومان
  3. مویز ازبک سایز 13 کیلویی                     140000تومان
  4. مویز سیاه سمرقندی شیراز کیلویی            75000 تومان

مشتریان گرامی در موقع خرید مویز افغان از مراکز خشکباری سعی کنید به تازه و امسالی بودن آن و همچنین کیفیت ، طعم و مزه آن دقت کنید تا مویز خریداری شده شما مرغوب و اعلا باشد.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما