شرکت صادرات کشمش طلایی سوپر بناب

این مجموعه دارای شرکت صادرات کشمش طلایی سوپر در منطقه بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی می باشد که این محصولات را با بهترین کیفیت ممکن برای صادرات تقدیم مشتریان می کند برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شرکت صادرات کشمش طلایی سوپر بناب

کشمش طلایی سوپر

 کشمش طلایی سوپر

بهترین و لوکس ترین کشمش برای صادرات کشمش طلایی یا زرد و به اصطلاح کشمش گلدن می باشد این محصول مشتریان زیادی در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا دارد که تمایل دارند این کشمش را از کشور ما تهیه کنند.

 

**** کشمش های طلایی رنگ تولید شده در کشور ما دو نوع می باشد:

  1. نوع اول طلایی پلویی که گرد ، بیضی و اندازه ای حدود 10 میل دارد و بیشتر در مناطق بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و ملایر همدان تولید می شود و عمده صادرات نیز از این محصول می باشد.
  2. نوع دوم طلایی قلمی که قلمی و کشیده بوده و اندازه یک بند انگشت می باشد این کشمش از تولیدات منحصر به فرد منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد.
کشمش طلایی بناب از جهت مرغوبیت و کیفیت یک سر و گردن بالاتر از کشمش ملایر می باشد که در تولید آن از بارگاه یا بارانداز برای دود گوگرد به نواحی مختلف کشمش استفاده می کنند در صورتی که در منطقه ملایر کشمش را در درون سبد ریخته و به آن دود گوگرد داده که در این صورت کیفیت محصول پایین خواهد آمد.

کشمش پلویی طلایی بناب بدون هسته دارای رنگی شفاف و دسته بندی کیفیت از سوپر تا درجه 3 می باشد و همچنین وجود کارخانه های با امکانات و تجهیزات سورتینگ بروز در این منطقه سبب شده بستر مناسب برای صادرات این محصول به سراسر دنیا فراهم گردد.

 صادرات کشمش طلایی سوپر

شرکت صادرات کشمش طلایی

این مجموعه در زمینه تولید ، فروش و صادرات انواع کشمش و مویز ایرانی فعالیت دارد و دارای شرکت صادرات کشمش طلایی و تیزابی در منطقه بناب استان آذربایجان می باشد که می تواند نیاز مشتریان داخل و خارج از کشور را تامین کند.

علاوه بر کشمش طلایی محصولاتی دیگر نیز در این شرکت برای صادرات و فروش داخلی عرضه می شود که می توان به کشمش تیزابی ، کشمش سبز و زرد قلمی ، کشمش پلویی سیاه ، کشمش آفتابی و انواع کشمش مویز اشاره کرد که در بسته بندی کارتونی مورد نظر مشتری آماده و تحویل داده می شود.

متاسفانه امسال از شروع فصل جدید کشمش از مهرماه شاهد افزایش روز به روز قیمت کشمش صادراتی بودیم در حالی که در اواسط آذرماه 1400 قرار داریم نرخ کشمش ها از 60 تا 100 درصد افزایش قیمت داشتند که این برای صادرات که باید قیمت ها باثبات باشد اصلاً خوب نیست آن هم برای کشوری که خود تولید کننده اصلی این محصول می باشد.

اما این مجموعه که دارای شرکت صادرات کشمش طلایی سوپر در منطقه بناب می باشد برای مشتریان خارج از کشور که نماینده ای در ایران ندارند این نوید را می دهد که می تواند تمام کارهای مربوط به صادرات اعم از پروسه های بهداشت ، استاندارد ، گمرک و ترانزیت تا مقصد را انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما