فروش کشمش زرد قلمی صادراتی کاشمر

فروش کشمش زرد قلمی صادراتی مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه در کاشمر ممکن شده است برای آگاهی از وضعیت موجودی انبار کارخانه و کیفیت انواع محصولات با بخش فروش این سایت ارتباط بگیرید. پاکت بسته بندی خشکبار طبق لیست در بازار به فروش می رسد.

فروش کشمش زرد قلمی صادراتی کاشمر

کشمش زرد قلمی صادراتی

 کشمش زرد قلمی صادراتی

کشمش زرد قلمی محصولی از منطقه سرسبز کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی که ظاهری دراز و باریک و 2 الی 3 سانتی متر قد دارد که معمولاً بسیار اندک در داخل کشور مصرف می شود و بیشتر آن به کشورهای عربی و همچنین همسایگان شرقی مانند افغانستان ، پاکستان و هند صادر می شود. نخود قرمز در سنندج در بازار دارای فروش بالایی برخوردار می باشند.

کشمش زرد از انگور پیکامی و عسکری به دست آمده که در دو نوع هسته دار و بدون هسته موجود بوده کشمش حاصل از انگورعسکری شکلی نقلی و جمع تر نسبت به پیکامی دارد و برای صادرات بیشتر از کشمش به دست آمده از انگور پیکامی که باریک ، دراز و بدون هسته است استفاده می گردد البته بعضی از کاسبان برای اینکه سود بیشتری کسب کنند کشمش این دو انگور را با هم مخلوط می کنند که این برای صادرات اصلاً مناسب نیست و بار حتماً  برگشت می خورد.

 

**** اینکه این نوع کشمش رنگ زرد و طلایی دارد از خود انگور و کشمش ارگانیک آن نیست در واقع این ناشی از دود گوگردی است که در فرایند تولید با مهارت خاصی باغداران کاشمری در خانه کشمشی به آن می دهند که هم رنگش زرد و طلایی گردد و هم از آفات و حشرات محافظت شود و طول عمر آن بیشتر می شود و شرایط صادراتش رو فراهم می کند.

البته نوعی دیگر از کشمش طلایی بیدانه به نام انگوری ، گلدن یا کالیفرنی نیز در منطقه ملکان ، بناب آذربایجان و ملایر همدان تولید می شود که شکلی بیضی دارد و همانند کشمش کاشمر مشتریان صادراتی زیادی از کشورهای مختلف دارد.

فروش کشمش زرد قلمی

فروش کشمش زرد قلمی صادراتی کاشمر

با توجه به وضعیت بحرانی ویروس کرونا و همچنین افزایش نرخ ارز باغداران منطقه کاشمر امسال بیشتر محصول خود را به کشمش طلایی قلمی تبدیل کردند زیرا از یک طرف چون کشور ما ارزان ترین فروشنده کشمش در دنیا شناخته شده لذا بیشتر تاجران و بازرگانان نگاه ویژه ای به محصولات ایران پیدا کردند و از این رو صادرات کشمش امسال نسبت به سال های گذشته رونق بسیار خوبی پیدا کرده است و مردم هم با پیش بینی خوبی که داشتند از این وضعیت سود خوبی نصیب شان می گردد.

کارخانه کشمش تولید ، فرآوری و بسته بندی مجموعه لعل تاک در منطقه کاشمر واقع شده است که فروش کشمش زرد قلمی صادراتی و همچنین محصولات دیگر نظیر کشمش سبز ، انواع مویز ، کشمش آفتابی ، کشمش سرکه ای را با بهترین کیفیت ممکن و با قیمت مناسب برای عرضه در بازار داخل و صادرات انجام می دهد برای سفارش محصول و کسب اطلاعات بیشتر با آقای رضا نادری فر مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما