عرضه عمده کشمش آفتابی کاشمر

عرضه عمده کشمش آفتابی کاشمر با نرخ مناسب و کیفیت مرغوب در این سایت انجام می شود مشتریان می توانند برای استعلام قیمت و مشاوره درباره این محصولات با مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط برقرار کنند.

عرضه عمده کشمش آفتابی کاشمر

کشمش آفتابی کاشمر

 کشمش آفتابی کاشمر

منطقه کاشمر از توابع استان خراسان رضوی یکی از تولیدکننده های اصلی انواع کشمش در کشورمان به شمار می رود که محصولات ارگانیک و سالم آن نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان شناخته شده و همه ساله حجم بالایی از کشمش کاشمر به کشورهای مختلف صادر می شود.

یکی از بهترین انواع کشمش کاشمر که هیچ ماده افزودنی مانند تیزاب ، گوگرد و روغن در تولید آن استفاده نشده کشمش آفتابی بوده که در انواع بیدانه و دانه دار موجود بوده و نوع درجه 1 آن برای مصارف خوراکی و نوع ضایعاتی آن که به « گله کاشمری » معروف بوده برای تولید الکل صنعتی ، سرکه و شیره گیری و حتی خوراک دام بعضی از اصطبل داران اسب جهت تغذیه و تولید انرژی زیاد برای اسب های گران قیمت خود استفاده می کنند.

 

**** خصوصیات کشمش آفتابی کاشمر در موارد زیر خلاصه می شود :

  1. بافتی نرم ، لاشه پرگوشت ، شیرینی بالا
  2. محصولی طبیعی ، ارگانیک ، خوش طعم و خوش بو
  3. بازدهی و درصد خلوص بالا
  4. عدم آلودگی خاکی و شیمیایی
  5. حفظ ارزش غذایی به خاطر نیاز نداشتن به شستشو
در کنار کشمش آفتابی می توان کشمش سبز و طلایی قلمی را به عنوان مهم ترین محصول کاشمر و خلیل آباد معرفی کرد که محصول تمام مصرف سالانه مردم در کشور و حتی بحث صادرات در این منطقه به صورت انحصاری تولید می شود.

عرضه عمده کشمش آفتابی

عرضه عمده کشمش آفتابی درب کارخانه

اگر کشمش آفتابی برای عرضه در بازار داخل و صادرات می خواهید علاوه بر کشمش تاکستان که به کشمش پلویی شناخته می شود کشمش آفتابی کاشمر را به شما معرفی می کنیم که قیمت آن ارزان تر و مناسب تر می باشد و در کارخانه فرآوری کارهایی از قیبل دم گیری و بودجار انجام شده و دیگر نیازی به شستشو و زدن روغن ندارد.

 

**** لازم به ذکر است که مجموعه لعل تاک واحد تولید و بسته بندی انواع کشمش سبز ، طلایی در کاشمر و انواع کشمش پلویی آفتابی ، تیزابی و طلایی در تاکستان در اختیار دارد که علاوه بر محصولات اشاره شده عرضه عمده کشمش آفتابی را نیز برای بازار داخلی و صادرات انجام می دهد.

گفتنی است که شما محصولات نه از یک مرکز پخش بلکه مستقیم از کارخانه کشمش دریافت خواهید کرد لذا قیمت انواع کشمش به نرخ درب کارخانه‌ به شما داده خواهد شد که این یک مزیت برای شما بوده و باعث می شود با اطمینان خاطر سفارش خود را بدهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما