کارخانه تولید کشمش پلویی تاکستان

کارخانه تولید کشمش پلویی کیلویی تاکستان در این سایت سفارشات عمده و جزئی را ارائه می کند برای خرید انواع کشمش تاکستان از این مجموعه به صورت حضوری یا اینترنتی با واحد فروش کارخانه در ارتباط باشید.

کارخانه تولید کشمش پلویی تاکستان

کشمش پلویی تاکستان

کشمش پلویی تاکستان

یکی از محصولات پرفروش بازار ایران که بارها اسم آن را شنیده اید کشمش پلویی کیلویی می باشد که ظاهری کوچک ، گرد و بیضی و بیشتر در نوع بیدانه یا بدون هسته موجود می باشد که مصارف مهمی در صنایع غذایی کیک ، کلوچه ، قنادی ها و طبخ غذا استفاده می شود.

 

حال سوالی پیش می آید که بهترین کشمش پلویی ایران در کدام منطقه تولید می شود؟

 

مناطق تاکستان شال ، نرجه و اسفرورین از توابع استان قزوین تولید کننده بهترین و با کیفیت ترین کشمش پلویی ایران و بخصوص نوع آفتابی و تیزابی می باشد.

 

معمولاً محصولات از باغداران به صورت فله همراه با دم ، شاخه و گرد ، خاک خریدای شده و در کارخانه تولید کشمش پلویی عملیاتی مانند تمیز و شستشو دادن ، دم گیری ، زدن روغن ، سورت کردن و بسته بندی روی آن انجام می شود. در تولید کشمش تاکستان از مایع تیزاب و دود گوگرد استفاده می شود که بتواند در بازار صادراتی فروش بیشتری داشته باشد.

کشمش تاکستان

سفارش حضوری و اینترنتی در کارخانه تولید کشمش تاکستان

سایت مجموعه لعل تاک در منطقه تاکستان قزوین کارخانه تولید کشمش را دراختیار دارد که انواع محصولات منطقه تاکستان مانند کشمش پلویی آفتابی ، کشمش تیزابی یا سلطانی و کشمش انگوری و انواع مویز را به فروش می رساند بازرگانان از سراسر ایران می توانند به صورت حضوری یا غیرحضوری یا اینترتی خرید خود را دراین سایت به صورت جرئی یا تناژ بالا با پر کردن فرم سفارش محصول ثبت نمایند. یا اینکه با مدیر فروش کارخانه آقای رضا نادری فر ارتباط برقرار کنید.

 

ارسال بار سفارش های جزئی در این مجموعه زیر 500 کیلو با شرکت های باربری و حمل ونقل صورت می گیرد اما سفارشات عمده بالای 700 کیلو ارسال بار با وانت یا نیسان و کامیون انجام می شود به این صورت که مقداری بیعانه حدود یک سوم هزینه کل از مشتری گرفته می شود زمانی که محصول آماده بارگیری شد نیز یک سوم دیگر پرداخت می شود و یک سوم پایانی هم در مقصد قبل از تخلیه بار صورت می گیرد.

 

در مورد سفارشات اینترنتی هم ابتدا کاتالوگ محصولات کارخانه برای مشتری از طریق واتساپ فرستاده می شود در ادامه نمونه واقعی محصول سفارش داده را از طریق پست برای مشتری ارسال می گردد اگر بار مورد تایید و پسند قرار گرفت مقداری بیعانه پرداخت می شود و سپس بار مطابق با نمونه تولید شده و تحویل باربری داده می شود حواله و رسید باربری به عنوان سند برای مشتری ارسال شده و ایشان بعد از مشاهده بقیه هزینه محصول را پرداخت نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما