فروش مویز شیراز درجه یک

در این مجموعه فروش مویز شیراز به صورت عمده و با کیفیت درجه یک مستقیم از تولید به مصرف امکان پذیر می باشد مشتریانی که تمایل دارند مویز درجه یک با قیمت مناسب تر از بازار تهیه کنند می توانند با واحد فروش این مجموعه تماس بگیرند.

فروش مویز شیراز درجه یک

انواع مویز شیراز

فروش مویز شیراز

استان فارس به عنوان یکی از تولید کننده انواع کشمش و مویز در ایران شناخته می شود که در مناطقی از شیراز ، بوانات ، داراب و دشمن زیاری این محصولات به روش های آفتاب خشک ، سایه خشک و تیزابی تولید و عرضه می شوند.

مویز نیز همانند کشمش از خشک کردن دانه های بزرگ انگور به دست می آید که خواصی شبیه به کشمش دارد ولی روش و حجم تولید آن کمتر و متفاوت از کشمش می باشد در بین انواع مویزها مویز شیراز درجه یک و بسیار معروف است‌.

مویزهای تولید شده در شیراز بیشتر دارای هسته بوده که دارای رنگ های سیاه ، قرمز ، قهوه ای روشن و تیره و به شکل گرد و بیضی و همچنین کشیده می باشد.

 

**** از مهم ترین انواع مویز شیراز می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. مویز سیاه شیراز
  2. مویز ریش بابا قهوه ای روشن و تیره
  3. مویز رطبی
  4. مویز بش دشمن زیاری
  5. مویز فخری
گفتنی است که مویز بش که در منطقه دشمن زیاری تولید می شود محصولی کاملاً ارگانیک که در تولید آن از هیچ کود و سمی استفاده نشده و به صورت دیمی تولید می شود که از لحاظ ارزش غذایی خواص بسیاری دارد. این مویز بسیار شیرین است و قیمت آن نسبت به مویز شهرهای دیگر ارزان تر است.

فروش مویز شیراز

فروش مویز شیراز در این مجموعه

در این مجموعه انواع کشمش و مویز به صورت کاملاً تمیز و پاک شده در قالب کارتون و یا فله در کیسه و گونی برای بازار داخل و صادرات عرضه می شود کارگاه تولید و فرآوری انواع مویز درجه یک این مجموعه در شیراز می باشد که انواع مویز ذکر شده در بالا به همراه مویز ازبک که وارداتی است را به صورت عمده به فروش می رساند.

سایت مجموعه لعل تاک فروشگاه اینترنتی خرید کشمش نیست بلکه پلی است برای ارتباط با مشتریان متقاضی انواع کشمش و مویز که ابتدا اطلاعات خود را در زمینه این محصولات کامل کنند و سپس با واحد فروش ارتباط گرفته و ضمن مشاوره و راهنمایی در صورت رضایت سفارش خود را ثبت کنند.

فروش مویز شیراز

چگونه از طریق این سایت خرید کنیم؟

مشتریان گرامی سایت مجموعه لعل تاک فروش مویز شیراز با کیفیت درجه یک را مستقیم از کارخانه فرآوری و بسته بندی انجام می دهد اگر قصد خرید غیرحضوری از این سایت را دارید می توانید به دو صورت این کار را انجام دهید :

 

  1. با مدیر فروش مجموعه به صورت تلفنی یا در بستر پیام رسان واتساپ ارتباط بگیرید.
  2. اطلاعات خود را در فرم ثبت سفارش تکمیل کنید تا همکاران ما در واحد فروش با شما تماس بگیرند.

 

اما برای خرید حضوری می توانید ضمن هماهنگی با مدیر فروش به محل کارخانه تشریف بیاورید و از نزدیک خط تولید و انواع محصولات را مشاهده و در صورت تایید سفارش خود را کامل کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما