فروش مویز سرخ درجه یک شیراز

فروش مویز و نخود پاک شده سرخ درجه یک که از مهم ترین تولیدات مناطقی از استان فارس من جمله شیراز ، داراب می باشد مستقیم از تولید به مصرف در این مجموعه انجام می شود این محصول به صورت بسته بندی کارتونی 10 کیلو در سراسر ایران عرضه می شود.

فروش مویز سرخ درجه یک

انواع مویز در ایران

فروش مویز سرخ درجه یک

مویز یکی از محصولات به دست آمده از انگور در کنار کشمش ونخود برشته می باشد که حاوی ارزش غذایی و درمانی مفیدی برای بدن می باشد مردم به خاطر تولید ارگانیک آن ترجیح می دهند این محصول را که مقوی تر و سالم تر از کشمش است را استفاده نمایند.

مویز در ایران در دو نوع هسته دار و بدون هسته موجود می باشد که در رنگهای سیاه ، قهوه ای و قرمز یا سرخ تولید می شود مردم فکر می کنند که همه مویزها سیاه رنگ می باشند ولی به خاطر اینکه مویزها از انگورهای متفاوتی به دست می آیند در نتیجه دارای رنگ های زیادی می باشند.

یکی از مویزهای مهم که در ایران تولید می شود مویز سرخ می باشد که به روش طبیعی و ارگانیک در معرض نور آفتاب تولید  شده و هیچ ماده ای مانند تیزاب ، دود گوگرد و روغن به آن افزوده نمی شود در ضمن تمام کارهای مربوط به فرآوری آن به صورت دستی و کاملاً سنتی می باشد این محصول مشتریان زیادی در سراسر کشور دارد.

**** معمولاً بهترین انواع مویز در مناطقی از استان فارس مانند داراب ، دشمن زیاری ، بووانات و شیراز تولید می شود که شامل انواعی از قبیل مویز سرخ ، سیاه ، فخری ، رطبی ، ریش بابا و عسکری می باشد البته در مناطق دیگر مانند کاشمر ، کردستان ، تاکستان و ملایر نیز مویز تولید می شود ولی حجم آن پایین بوده و کیفیت محصولات شیراز را ندارد.

توجه داشته باشید که در مورد خواص بهترین نوع مویز هر چه اندازه آن درشت تر ، رنگ آن تیره تر و دارای دانه یا هسته کمتری یاشد ضمن اینکه خاصیت و ارزش غذایی آن بالا می رود قیمت آن نیز گران تر می باشد.

فروش مویز سرخ درجه یک

فروش مویز سرخ درجه یک عمده و جزئی

مجموعه لعل تاک در کنار عرضه انواع کشمش فروش مویز سرخ درجه یک را به صورت عمده و جزئی مستقیم در سراسر کشور پخش می کند برای مشاوره و اطلاع از قیمت انواع محصولات می توانید با مدیر فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

**** این امکان برای مشتریان وجود دارد که به صورت حضوری و اینترنتی نسبت به خرید خود از این مجموعه اقدام کنند و محصولات متنوع شامل موارد زیر را بدون واسطه مستقیم از کارخانه کشمش با بهترین کیفیت ممکن برای بازار داخل و صادرات سفارش دهند :

  1. کشمش سبز و زرد تولید کاشمر
  2. انواع کشمش پلویی آفتابی و تیزابی
  3. کشمش گلدن یا انگوری
  4. کشمش های ضایعاتی به صورت فله
  5. شیره کشمش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما