فروش انواع مویز بیدانه و دانه دار

خریداران عزیز این مجموعه مرکز فروش انواع مویز بیدانه و دانه دار با بهترین کیفیت و قیمت مناسب می باشد که مستقیم از تولید به مصرف برای مشتریان در بازار داخل و حتی صادرات عرضه می شود.

فروش انواع مویز بیدانه و دانه دار

انواع مویز قابل عرضه مجموعه

فروش انواع مویز

انگور محصولی است که فرآورده هایی نظیر کشمش و مویز از آن حاصل می شود که خواص و طول عمر آنها بیشتر از خود انگور می باشد این محصولات به تناسب نوع اقلیم منطقه و شرایط خاص آب و هوایی در مراکز خاصی تولید می شوند.

مویز از جمله فراورده های انگور می باشد که به روش آفتاب خشک و سایه خشک بدون اینکه هیچ کود و سمی به آن زده شود به صورت کاملاً تولید می شود و بیشتر مردم ترجیح می دهند به جای کشمش مورد مصرف قرار دهند زیرا که مقوی تر ، مکمل تر و خواص آن بیشتر می باشد.

یکی از مراکز مهم تولید انواع مویز در ایران استان فارس بوده که باغداران در توابعی از آن نظیر داراب ، بووانات ، دشمن زیاری و شیراز مویز انگور سیاه ، سرخ بش ، رطبی ، ریش بابا روشن و تیره را تولید و عرضه می کند بیشتر این محصولات دارای دانه و هسته بوده که دانه آن ممکن است نرم یا سفت و سخت باشد.

این مجموعه در راستای تامین نیاز مشتریان یک واحد کارگاهی تولید و فرآوری انواع مویز در منطقه کوار شیراز با ظرفیت روزانه 5 تن در روز دارد که این محصولات را در بسته بندی کارتونی ساده و طرح دار با وزن 10 کیلویی برای خریداران عزیز آماده و در سراسر ایران توزیع می کند.

علاوه بر این مویز ایرانی این مرکز انواع مویز وارداتی نظیر ازبک و افغان را نیز در سبد محصولات خود قرار داده البته با توجه به افزایش نرخ ارز و قیمت گران این مویزها توان مردم برای خرید این محصولات کاهش یافته و از سبد غذایی آنها حذف گردیده است.

 مویز بیدانه

فروش انواع مویز بیدانه و دانه دار

سال 99 متاسفانه نرخ ارز به صورت چشمگیری افزایش یافت و در مقابل از ارزش پول کشور ما کاسته شد که این کار توابعات بسیار بدی برای ما مانند گرانی و تورم به همراه داشت البته از طرف دیگر حضور بی شمار تاجران و شرکت های بازرگانی از خارج کشور به ایران برای خرید محصولات ایرانی به بازار ما رونق زیادی بخشیده زیرا محصولات ایرانی ارزان ترین قیمت را در سراسر دنیا برای آنها دارد.

**** قیمت فروش انواع مویز بیدانه و دانه دار این مجموعه ( به کیلو ) در اوایل اسفند ماه 1399 عبارت است از :

  1. مویز افغان                               89000 تومان
  2. مویز ازبک سایز 12                    92000 تومان
  3. مویز انگور سیاه                        48000 تومان
  4. مویز سیاه رنگ ریش بابا             45000 تومان
  5. مویز قهوه ای رنگ ریش بابا         24000 تومان
  6. مویز سرخ بش                         28000 تومان
اگر دنبال یک مرکز مطمئن برای خرید انواع کشمش و مویز هستید این مجموعه در کنار کشمش فروش انواع مویز بیدانه و دانه دار را نیز در راستای اهداف خود قرار داده و مشتریان عزیز می توانند برای سفارش با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا هماهنگی های لازم برای انجام سفارش شما انجام شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما