فروش ویژه مویز ریش بابا روشن و تیره

این مجموعه مرکز فروش ویژه مویز ریش بابا روشن و تیره از تولیدات ممتاز استان فارس می باشد که مستقیم از کارگاه تولیدی برای مشتریان عزیز در بسته بندی کارتونی 10 کیلویی عرضه می شود. همچنین پاکت بسته بندی خشکبار دارای حنس مقوایی برخورداتر می باشند.

فروش ویژه مویز ریش بابا روشن و تیره

انواع مویز قابل عرضه در مجموعه

 مویز ریش بابا روشن

کشور ما در تولید انواع کشمش و مویز و نخود قرمز در سنندج در دنیا سرآمد بوده و در این بین مویز در مقایسه با کشمش مشتریان ویژه ای دارد که دنبال محصولات ارگانیک و طبیعی که هیچ ماده افزودنی ندارد می باشند.

مویز در ایران بیشتر در توابعی از استان فارس مانند بووانات ، داراب ، دشمن زیاری و شیراز و همچنین تاکستان قزوین و کردستان تولید و مورد بهره برداری قرار می گیرد این محصولات به روش آفتاب خشک و سایه خشک فرآوری و هیچ گونه کود و سمی در تولید آن استفاده نشده است.

 

**** در استان فارس انواع مختلفی مویز تولید می شود که مهم ترین آنها عبارتند از :

  1. مویز انگور سیاه
  2. مویز ریش بابا روشن و تیره
  3. مویز رطبی
  4. مویز سرخ بش
  5. مویز شانی
  6. مویز فخری

 

مویز ریش بابا شیراز در رنگ های قهوه ای تیره ، روشن و سیاه در تاکستان های استان فارس در حجم بالا تولید شده که دارای لاشه گوشتی و اندازه ای حدود یک بند انگشت و هسته دار بوده و فروش بالایی در بازار داخل و صادرات به کشورهای مختلف دارد.

در زمینه تولید انواع مویز این مجموعه یک کارگاه تولیدی در شیراز استان فارس تحت پوشش دارد که ظرفیت روزانه 5 تن فرآوری و بسته بندی مویز را دارد و انواع مویزهای ایرانی و همچنین مویزهای بدون هسته وارداتی اعم از مویز ازبک و افغان را برای مشتریان عزیز در بازار داخلی و صادراتی آماده و ارسال می کند.

فروش ویژه مویز

فروش ویژه مویز ریش بابا روشن و تیره

اگر قصد خرید انواع مویز را دارید این مجموعه مرکز فروش ویژه مویز ریش بابا روشن و تیره در حجم بالا می باشد کافی است شما با مدیر فروش این مجموعه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا ایشان اطلاعات لازم را برای شما ارائه نموده و شما با آگاهی کامل نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

نرخ فروش ویژه مویز این مجموعه در اواسط بهمن ماه 1399 به شرح زیر می باشد :

  1. مویز ریش بابا سیاه رنگ                       45000 تومان
  2. مویز ریش بابا رنگ روشن                      24000 تومان
  3. مویز ریش بابا تیره رنگ                         23000 تومان
  4. مویز رطبی                                         22000 تومان
  5. مویز سرخ بش                                    28000 تومان
  6. مویز انگور سیاه شیراز                            48000 تومان
  7. مویز افغان                                          86000 تومان
  8. مویز ازبک سایز 11 و 12                        92000 تومان
  9. مویز ازبک سایز 8 و 9                            86000 تومان
در خرید انواع مویز نکته ای که مورد توجه باید قرار گیرد این است که بار بایستی تازه ، امسالی ، نرم و گوشتی باشد و دیگر اینکه هر چه اندازه آن درشت تر و رنگ آن تیره تر ، سیاه تر و دارای هسته کمتر یا حتی هسته نداشته باشد این موارد ذکر شده در قیمت این محصولات تاثیر زیادی دارد.  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما