صادرات مستقیم کشمش طلایی عمده

این مجموعه صادرات مستقیم کشمش طلایی عمده را با کیفیت های متنوع و مستقیم از کارخانه کشمش انجام می دهد و در ضمن صفر تا صد صادرات انواع کشمش و مویز را برای مشتریان گرامی نیز ارائه می نماید لطفا برای هماهنگی بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با بخش فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

صادرات مستقیم کشمش طلایی عمده

تولید کشمش طلایی

 کشمش طلایی عمده

کسانی که در زمینه کشمش مشغول به فعالیت هستند به خوبی می دانند که لوکس ترین و محبوب ترین کشمش صادراتی ایران نوع طلایی یا گلدن آن می باشد که مشتریان زیادی از سراسر دنیا دارد زیرا که از نظر کیفیت و مرغوبیت نسبت به نوع مشابه آن در کشورهای دیگر بی نظیر و همچنین قیمت آن نیز ارزان تر می باشد.

کشمشی که از انگور تولید می شود به خودی خود رنگ طلایی ندارد و معمولاً در پروسه تولید آن علاوه بر تیزاب زنی که سبب سریع خشک شدن آن می شود از دود گوگرد نیز برای طلایی کردن رنگ کشمش استفاده می شود که این عمل ممکن است هم توسط باغدار انجام شود و هم در کارخانه بعد از شستشو ، تمیز کردن و خشک شدن در گرمخانه انجام گیرد تا رنگ آن طلایی یک دست گردد.

کشمش طلایی عمده تولید شده در ایران از نظر شکل ظاهری دو نوع می باشد نوع اول طلایی پلویی که به آن کشمش گلدن ، انگوری یا کالیفرنیایی نیز می گویند در مناطق ملکان ، بناب و مراغه استان آذربایجان شرقی و ملایر همدان تولید می شود که کیفیت کشمش ملکان از نظر مرغوبیت حرف اول را در ایران می‌زند و همه ساله حجم بالایی از این محصول به کشورهای مختلف صادر می شود.

کشمش طلایی دیگر که از نظر ظاهری قلمی و کشیده می باشد و در منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی تولید می شود کشمش طلایی قلمی یا دودی است ، این محصول نیز بیشتر صادراتی بوده و خریداران آن همسایگان شرقی ما یعنی پاکستان و افغانستان و همچنین کشورهای عربی می باشند.

صادرات کشمش طلایی

صادرات مستقیم کشمش طلایی عمده

اگر شما شرکت بازرگانی یا تاجر هستید حال چه در ایران یا خارج از ایران این مجموعه با اطمینان این تضمین را به شما می دهد که علاوه بر تولید و فرآوری انواع کشمش در کارخانه خود صفر تا صد کارهای صادرات اعم از گواهی بهداشت، استاندارد، گمرک و ترانزیت محموله را نیز انجام و مرسوله را پلمپ و به مرز مورد نظر ارسال تا از آنجا مستقیم به دست مشتری در هر جایی از دنیا که باشد فرستاده شود.

 

****ظرفیت تولید کارخانه کشمش ملکان این مجموعه روزانه بالای 15 تن به صورت دو شیفت می باشد که بعد از آماده شدن طرح کارتون چه با وزن 5 کیلویی و یا 10 کیلویی در دو روز بار آماده و سپس بارگیری می گردد.

مجموعه لعل تاک کارخانه تولید ، فرآوری و بسته بندی انواع کشمش طلایی و تیزابی در ملکان آذربایجان دارد و می تواند در تامین و صادرات مستقیم کشمش طلایی عمده خریداران را یاری کند لطفا با مدیر فروش کارخانه کشمش از طریق تماس تلفنی یا پیام رسان واتساپ ارتباط گرفته تا ایشان توضیحات تکمیلی را کامل ارائه دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما