فروش کشمش گلدن صادراتی تولید ملکان

فروش کشمش گلدن صادراتی و نخود قرمز که از بهترین محصولات منطقه ملکان استان آذربایجان شرقی می باشد در این مجموعه امکان پذیر می باشد تاجران و شرکت های بازرگانی می توانند این محصولات را با بهترین کیفیت ممکن به صورت کاملاً فرآوری و بسته بندی شده مستقیم از کارخانه با قیمت مناسب سفارش دهند.

فروش کشمش گلدن صادراتی تولید ملکان

کشمش گلدن تولید ملکان

 فروش کشمش گلدن

یکی از مراکز مهم تولید کننده کشمش گلدن و بادام درختی تواضع مختص صادرات منطقه ملکان ، بناب و مراغه استان آذربایجان شرقی می باشد که با داشتن کارخانجات معتبر فرآوری و بسته بندی مشتریان زیادی را برای صادرات به خود جذب کرده و سالیانه حدود 1000 کانتینر از این مناطق کشمش به کشورهای مختلف صادر می شود.

در این منطقه علاوه بر کشمش گلدن که قطعاً مهم ترین محصول آن می باشد انواع کشمش تیزابی ، آفتابی نیز تولید می شود که علاوه بر بازار داخل در صادرات نیز استفاده می شود در واقع همین ظرفیت بالا سبب شده که این منطقه نه تنها در داخل کشور بلکه در بازارهای جهانی شناخته شده باشد.

در مورد فرایند تولید کشمش گلدن یا انگوری ملکان نیز می توان گفت که :

 

  1. باغداران در شهریور ماه انگور سفید را که بدون هسته می باشد می چینند.
  2. انگور را با مایع تیزاب که نقش نگهدارنده دارد آغشته می کنند
  3. انگورها را در بارگاه به صورت عمود به زمین آویزان می کنند.
  4. تمام فضاها و منافذ را بسته و سپس انگورها را دود گوگرد می دهند تا رنگ کشمش تولید شده طلایی شود.
  5. در انتها کشمش ها را همراه با چوب و دم در کیسه و گونی ریخته و برای فرآوری به کارخانه انتقال می دهند.
نکته اینکه کارخانه تولید کشمش این مجموعه در ملکان همه ساله در شهریور ماه تمام مراحل تولید کشمش را در کارخانه به صورت مکانیزه و در مدت زمان کم انجام و کشمش ها را برای صادرات آماده می کند.

فروش کشمش صادراتی

فروش کشمش گلدن صادراتی ملکان

کارخانه کشمش گلدن این مجموعه در شهرک صنعتی ملکان قرار دارد که ظرفیت تولید روزانه 20 تن کشمش را به صورت دو شیفت دارد و مشتریان محترم صادراتی ضمن بازدید از کارخانه ، خط تولید این امکان برای آنها فراهم است که بتوانند در مراحل آماده سازی بار خود در کارخانه حضور داشته و نظارت مستقیم بر بار را داشته باشند.

این مجموعه در زمینه عرضه و فروش کشمش گلدن صادراتی ملکان به صورت تخصصی فعالیت دارد که این محصولات را مستقیم در کارخانه تولید و در کارتون های 3 ، 5 و 10 کیلویی به صورت خالص ، لیبل دار و شیرینگ شده بسته بندی و به کشورهای مختلف ارسال می کند.

برای سفارش کشمش ملکان می توانید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط بگیرید تا ایشان همه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند و در ادامه به صورت کاملاً شفاف و صادقانه مذاکرات را انجام و در صورت رضایت با حضور در کارخانه قرارداد کاری منعقد خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما