تامین کننده کشمش طلایی ممتاز کارخانه

مشتریان صادراتی این مجموعه به عنوان تامین کننده کشمش طلایی ممتاز کارخانه می باشد که محصولات خود را با بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب و در بسته بندی کارتونی عرضه می کند لطفاً برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات تکمیل تر با بخش فروش کارخانه ارتباط برقرار کنید.

تامین کننده کشمش طلایی ممتاز کارخانه

کشمش طلایی ممتاز

 کشمش طلایی ممتاز

یکی از بهترین و پرفروش ترین ارقام کشمش در ایران نوع طلایی می باشد که در دو نوع پلویی در مناطقی از ملکان و بناب آذربایجان شرقی ، ملایر همدان و نوع قلمی و کشیده در کاشمر و خلیل آباد خراسان تولید و عرضه می شود که قسمت اعظم این محصولات به خارج از کشور صادرات می شود.

در سال 99 بیشترین حجم صادرات کشمش مربوط به کشمش های طلایی و تیزابی بوده که بیشتر به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ، ترکیه ، روسیه ، هند و همسایگان شرقی ایران صادر شده است و این نشان از نگاه ویژه کشورهای دنیا به کشمش مرغوب ایران می باشد.

کشمش طلایی پلویی ملکان که به عناوین دیگری مانند کشمش پلویی زرد ، کشمش گلدن یا کایفرنیا و انگوری شناخته می شود بهترین و لوکس ترین کشمش صادراتی ایران محسوب می شود که همه ساله مقادیری زیادی از کارخانجات این منطقه به کشورهای مختلف صادرمی شود که سود سرشاری را نصیب اقتصاد کشور ما می کند.

کشمش طلایی ممتاز قلمی کاشمر یا کشمش دودی با شکلی باریک و کشیده که اندازه ای حدود یک بند انگشت دارد که مشتریان زیادی از کشورهای افغانستان و پاکستان داشته که خود مستقیم در کارخانجات این مناطق تشریف آورده و خرید خود را انجام می دهند که در سال گذشته به واسطه حضور بی سابقه این مشتریان قیمت کشمش سبز و طلایی قلمی کاشمر بسیار گران شد که قیمت کشمش سبز به حدود کیلویی 90000 تومان رسید و یک آشفتگی در بازار ایجاد کرد که البته سودش به جیب یک عده خاص می رود و بیشتر مردم در این وضعیت مجبور بودند که این محصول را با قیمت گزاف بخرند.

تامین کننده کشمش طلایی

تامین کننده کشمش طلایی ممتاز کارخانه

این مرکز تامین کننده کشمش طلایی ممتاز کارخانه با بهترین گرید ممکن می باشد که این محصولات را در بسته بندی کارتون های 10 کیلویی حداقل 5 لایه و وزن 5 و 10 کیلویی خالص به صورت لیبل دار و مطابق با نام تجاری شرکت مورد نظر مشتری و همچنین شیرینگ شده عرضه می کند تا در طول مسیر دچار آسیب و فساد شدن نشود و سالم ، سلامت به دست خریدار برسند و رضایت کامل ایشان را جلب نمایند.

مجموعه تولیدی لعل تاک مفتخر است که با راه اندازی چندین سایت خدمات مشاوره ای رایگان جهت آگاه سازی مشتریان برای سفارش انواع کشمش و مویز ایجاد کرده تا ایشان با اعتماد و اطمینان کامل خرید کنند و به عنوان شریک این همکاری ادامه دار و همیشگی باشد

مشتریان گرامی می توانید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر از طریق تکمیل فرم ثبت سفارش در این سایت  یا تماس تلفنی و یا در بستر پیام رسان واتساپ ارتباط برقرار کرده تا خدمات مشاوره ای ، استعلام قیمت و موجودی محصول ارائه گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما