کارخانه فروش کشمش پلویی تاکستان

مشتریان گرامی کارخانه فروش کشمش پلویی این مجموعه در منطقه تاکستان قزوین که مرکز اصلی این محصولات است قرار دارد شما می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری در حجم جزئی و عمده برای بازار داخل و صادرات سفارش دهید.

کارخانه فروش کشمش پلویی تاکستان

کشمش پلویی تاکستان

 کشمش پلویی تاکستان

کشمش پلویی یکی ازانواع محصولات این مجموعه می باشد که با بهترین کیفیت ممکن ، به صورت دو بار سورت از کارخانه کشمش به فروش می رسد این نوع کشمش در رنگ های سیاه ، قرمز موجود بوده که بدون هسته می باشد.

بعد از تولید کشمش پلویی در معرض نور آفتاب روی زمین ممکن است دچار آلودگی هایی مانند گرد و خاک ، باد و باران احتمالی شود که این ضایعات را باید از کشمش جدا کرد لذا برای فرآوری به کارخانه برده می شود و کارهایی نظیر دمگیری ، بودجاری ، شستشو و سورت کردن با دستگاه سورتینگ لیرز و در انتها روغن زنی کرده و کشمش ها در کارتون با وزن 9 کیلو برای بازار داخل و 10 کیلویی خالص برای صادرات بسته بندی می شود.

 

**** اگر بخواهیم مهم ترین مرکز تولید کننده کشمش پلویی را بشناسیم بدون شک می توان به مناطق تاکستان به همراه شال، اسفرورین و نرجه استان قزوین اشاره کرد که کیفیت آن در ایران نسبت به سایر مناطق مرغوب تر می باشد.

کشمش پلویی تاکستان در مقایسه با کشمش ملایر با کیفیت تر و قیمت آن گران تر می باشد معمولاً محصولات ملایر کشمش های رنگ قرمز و روشن آن از هم جداسازی نشده و حتی غوره به آن اضافه شده است تا قیمت آن مناسب تر شود در نتیجه از کیفیت و مرغوبیت آن کاسته شده است.

کارخانه فروش کشمش پلویی

کارخانه فروش کشمش پلویی تاکستان

این مجموعه کارخانه فروش کشمش پلویی در تاکستان قزوین دارد و این امکان را برای مشتریان گرامی که قصد خرید عمده را دارند فراهم می کند که بتوانند در کارخانه کشمش حضور یابند و نسبت به تامین نیاز خود اقدام کنند اما این شرایط برای کسانی که 10 یا 20 کارتون می خواهند سفارش دهند امکان پذیر نیست و این دوستان می توانند به صورت غیرحضوری سفارش محصول دهند لذا با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط بگیرند تا ضمن مشاوره و راهنمایی سفارش را ثبت و محصول را با شرکت های باربری و حمل و نقل با اتوبوس و کامیون ارسال می کند.

 

**** قیمت فروش بهترین کشمش تاکستان تحویل درب کارخانه ( به کیلو ) امروز 99/09/30 به شرح زیر می باشد:

  1. کشمش پلویی آفتابی                                             26000 تومان
  2. کشمش تیزابی طلایی                                            27000 تومان
  3. کشمش تیزابی خرمایی                                           24000 تومان
  4. کشمش پلویی طلایی ملکان                                     33500 تومان

کارخانه فروش کشمش پلویی تاکستان این مجموعه محصولات را با بهترین گرید ممکن و بسته بندی استاندارد و قیمت های رقابتی  برای مشتریان آماده و ارسال می کند برای استعلام قیمت با بخش فروش کارخانه هماهنگ کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما