صادرکننده بهترین کشمش تاکستان قزوین

این مجموعه صادرکننده بهترین کشمش تاکستان قزوین ، ملکان و کاشمر که انواع کشمش صادراتی را تولید می کنند می باشد بازرگانانی که قصد صادرات کشمش را مستقیم از کارخانه دارند با بخش فروش این مجموعه ارتباط بگیرند.

صادرکننده بهترین کشمش تاکستان قزوین

بهترین کشمش تاکستان قزوین

بهترین کشمش تاکستان قزوین

از مهم ترین تولید کننده های اصلی انواع کشمش با تولید بالا در کشور ما مناطق تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، بناب و ملکان آذربایجان شرقی ، کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی می باشد که محصولات آنها جهت عرضه در بازار داخلی و صادرات استفاده می شود.

در کشور ما کار تولید کشمش را باغداران انجام می دهند که از روش های سنتی که معمولاً همراه با ضایعات بوده و اگر تخصص و مهارت این عزیزان نباشد بار یک دست و صادراتی حاصل نخواهد شد تولیدکنندگان کشمش را به صورت فله و همراه با چوب و دم برای فرآوری و بسته بندی تحویل کارخانه می دهند تا فرآوری آنها با دستگاه های سورتینگ انجام شود حال آنکه در کشورهای پیشرفته تمام کارهای تولید و فرآوری کشمش در کارخانه کشمش و به کمک دستگاه هایی به نام مایکروفر و سورتینگ انجام می شود.

 

**** از بهترین انواع کشمش تاکستان می توان به کشمش تیزابی طلایی و خرمایی ، کشمش پلویی آفتابی، کشمش پلویی طلایی ، انواع مویز فخری و شانی را نام برد که برای صادرات در کارتون های 5 و 10 کیلویی خالص و شیرینگ شده و برای بازار داخل در کارتون های 9 کیلویی که نیم کیلو وزن کارتون و 8.5 کیلو وزن خالص کشمش می باشد بسته بندی می گردد.

کارخانجات کشمش در تاکستان بالغ بر 20 واحد تولید بوده که  کارکرد حرفه ای تر و حساس تری نسبت به سایر مناطق دارند زیرا کیفیت کشمش تاکستان در قیاس با مناطق مرغوب تر می باشد.

صادرکننده بهترین کشمش

صادرکننده بهترین کشمش تاکستان کارخانه

اگر قصد همکاری با این مجموعه را دارید در جریان باشید که شما مستقیم و بدون واسطه با کارخانه کشمش تاکستان متصل می شود که انواع محصولات را با کیفیت درجه یک ، سوپر و با قیمت های باورنکردنی و رقابتی برای فروش در بازار داخل و صادرات عرضه می کند.

 

**** قیمت فروش درب کارخانه بهترین کشمش صادراتی تاکستان ( به کیلو ) امروز 99/09/29 به شرح زیر می باشد:

  1. کشمش تیزابی طلایی                                    27000 تومان
  2. کشمش تیزابی خرمایی                                  24000 تومان
  3. کشمش پلویی آفتابی                                     26000 تومان
  4. کشمش پلویی طلایی ملکان                            33500 تومان
این مجموعه به عنوان صادرکننده بهترین کشمش تاکستان قزوین می باشد که این امکان را به مشتریان صادراتی می دهد که در کارخانه تشریف فرما شوند و خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند اما اگر کسی سفارش کم حدود 20 کارتون داشته باشد نباید انتظار داشته باشد که برای این سفارش در کارخانه حضور یابد بلکه خرید این عزیزان غیرحضوری و ارسال آن در هر کجای ایران که باشند با شرکت های باربری و حمل و نقل مانند اتوبوس ، نیسان و کامیون خواهد بود لطفاً هماهنگی های لازم در این زمینه را با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما