کارخانه فروش کشمش طلایی ایران

این مجموعه کارخانه فروش کشمش طلایی ایران با بهترین کیفیت را دراختیار دارد که برای صادرات به کشورهای مختلف جزو بهترین نوع کشمش بوده و یک پیشنهاد عالی برای مشتریان صادراتی قلمداد می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کارخانه فروش کشمش طلایی ایران

کشمش طلایی ایران

کشمش طلایی ایران

بهترین و محبوب ترین کشمش صادراتی ایران که مشتریان زیادی در سرتاسر دنیا دارد کشمش طلایی می باشد که معمولاً بدون هسته بوده و بیشترین فروش آن در بازار برای صادرات به خارج از کشور می باشد.

کشمش طلایی در دو نوع پلویی و قلمی در ایران تولید می شود نوع پلویی که به عناوینی نظیر کشمش گلدن ، انگوری و کالیفرنیایی شناخته می شود در مناطقی مانند ملکان و بناب آذربایجان ، ملایر همدان تولید و فرآوری می شود که قسمت اعظم آن به کشورهای عربی صادرات می شود اما نوع قلمی و کشیده از تولیدات ممتاز و منحصر به فرد منطقه کاشمر و خلیل اباد خراسان رضوی می باشد که از انگور پیکامی و عسکری گرفته شده و بیشتر مشتریان این محصول نیز از کشورهای پاکستان و افغانستان می باشند.

در مورد بسته بندی کشمش طلایی ایران در کارخانجات مناطق تولیدکننده می توان گفت که معمولاً کشمش طلایی قلمی را به خاطر کشیدگی و دراز بودن در کارتون های 3 و 5 و حتی 10 کیلویی بسته بندی می کنند اما کشمش طلایی پلویی که صادرات بیشتری دارد در کارتون های 8 لایه دارای کمری و وزن 10 کیلویی بسته بندی و عرضه می شود.

رنگ طلایی این کشمش به خاطر دادن دود گوگرد به انگور می باشد که به عنوان نگه دارنده آن را از آفات و حشرات نگه داری می کند و هم رنگ آن را طلایی و زرد کند تا مشتری پسند شود که معمولاً کشورهای عربی به شدت شیفته و عاشق رنگ این کشمش می باشند و بیشتر این کشمش را از ایران خریداری می کنند.

 فروش کشمش طلایی

کارخانه فروش کشمش طلایی

در ایران بیشتر کارخانه فروش کشمش طلایی در استان های آذربایجان شرقی ، همدان و خراسان رضوی قرار دارند و از آنجایی که بازار فروش این محصولات برای صادرات است و سود سرشاری دارد لذا بیشتر باغداران ، کارخانجات در این نوسانات ارز و شرایط کرونایی که بازار داخل دچار رکود شده در تولید این نوع کشمش متمرکز می باشد.

این مجموعه برای پوشش انواع کشمش طلایی ایران و تامین نیاز مشتریان صادراتی چندین کارخانه فرآوری و بسته بندی کشمش در کاشمر خراسان و ملکان آذربایجان در اختیار دارد که مجهز به دستگاه های سورتینگ بروز می باشند که کشمش ها را از لحاظ کیفی ، اندازه و رنگ درجه بندی کرده و مناسب برای صادرات می کند.

اگر قصد صادرات کشمش طلایی را دارید می توانید با مدیر فروش مجموعه ارتباط گرفته و ضمن هماهنگی به صورت حضوری در کارخانه تامین کشمش تشریف فرما شوید و از نزدیک روند کار و انواع محصولات را مشاهده نمایید و اگر هم می خواهید غیرحضوری سفارش دهید می توانید با آقای رضا نادری فر تماس گرفته و ضمن مشاوره رایگان در مورد محصولات صادراتی اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نموده و در صورت رضایت با برند و طرح شرکت خودتان سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما