کارخانه تامین کشمش صادراتی ایران

این مرکز دارای کارخانه تامین کشمش صادراتی ایران با امکانات و تجهیزات بروز می باشد که تاجران برای خرید این محصولات با بهترین کیفیت و بسته بندی شده می توانند با بخش فروش کارخانه ارتباط تلفنی داشته باشند.

کارخانه تامین کشمش صادراتی ایران

کشمش صادراتی ایران

 کشمش صادراتی ایران

کشور ایران از دیرباز در زمینه تولید انواع کشمش و مویز در دنیا سرآمد بوده و بسیاری از تاجران دنبال سرمایه گذاری در بازار ایران هستند که محصولات تولید شده در ایران را سفارش دهند و سود سرشاری را ببرند.

در ایران باغدار در تاکستان های خود انواع انگور را تولید کرده و با روش های مختلف انگور را تبدیل به کشمش کرده و سپس به صورت فله همراه با چوب ، دم و ضایعات در کیسه به کارخانه فرآوری انتقال داده می شود و در کارخانه عملیاتی مانند دم کنی ، شستشو ، تمیز کردن و در انتها با دستگاه کالر لیزر سورت شده و در کارتون بسته بندی و در بازار داخل و صادرات عرضه می شود پس در واقع کارهای تولید کشمش در ایران نصف آن به عهده باغدار و 50 درصد بقیه هم در کارخانه انجام می شود.

همه کشمش های تولید شده در ایران مناسب برای صادرات نمی باشند و بایستی شاخصه هایی داشته باشند اولاً بدن هسته باشند و ثانیاً ماندگاری و طول عمر طولانی و موجودی در طول سال داشته باشند تا بتوان روی آن برنامه ریزی کرد.

انواع کشمش صادراتی ایران که به بازارهای جهانی صادر می شود عبارت است از :

  1. کشمش انگوری : محبوب ترین کشمش صادراتی که به نام کشمش پلویی طلایی ، گلدن و کالیفرنیا معروف است.
  2. کشمش سلطانی یا تیزابی : با رنگ کهربایی و قهوه ای تیره که در تولید آن از مایع تیزاب استفاده شده است.
  3. کشمش سبز و زرد قلمی : از تولیدات فوق العاده و انحصاری منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان می باشد.
  4. کشمش سیاه یا آفتابی : کشمش مشهور به پلویی که بیشتر مصرف آن در بازار داخل است.
  5. کشمش مویز : عاری از هر گونه مواد افزودنی تیزاب ، دود گوگرد و روغن می باشد.

 تامین کشمش صادراتی

کارخانه تامین کشمش صادراتی ایران

همان طور که اشاره شد نصف کارهای تولید کشمش در کارخانه تامین کشمش صورت می گیرد البته در کشورهای پیشرفته تمام کارهای تولید کشمش از صفر تا صد در کارخانه با دستگاه های پیشرفته مایکروفر انجام می شود که کارخانجات ایران هم دارند به این سمت حرکت می کنند و تجهزات خود را بروز می کنند تا کارها سریع تر انجام شود و محصولات با کیفیت مرغوب تری تولید شود.

 

**** در واقع وقتی از صادرات کشمش صحبت می شود باید محصولات طبق اصول و آنالیزهای مربوط در کارخانه فرآوری و بسته بندی آماده شود و به کشورهای مختلف صادر گردد که این خیلی مهم است و خیلی از واحدهای تولیدی تجهیزات و مجوز چنین کاری را ندارند.

پس برای این کار نیاز به کارخانه تامین کشمش صادراتی ایران دارید که این مجموعه دارای واحد تولیدی مجهز به امکانات و دستگاه های سورتینگ کالر لیزر با ظرفیت روزانه 20 تن بوده و سابقه صادرات به کشورهای عراق ، ترکیه ، اردن ، عمان ، اتیوپی ، هند ، روسیه و اکراین را دارد برای سفارش با مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط برقرار کنید. 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما