مرکز فروش کشمش و مویز سیاه

فروش کشمش و مویز سیاه با بهترین کیفیت ممکن مستقیم از تولید به مصرف در این مجموعه انجام می شود برای سفارش انواع کشمش و مویز سیاه و همچنین نخود پالیز به صورت فله و کارتونی با قسمت فروش این وب سایت با تکمیل فرم ثبت سفارش ارتباط بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مرکز فروش کشمش و مویز سیاه

کشمش و مویز سیاه

کشمش و مویز سیاه

 

کشمش و مویز و نخود بو داده از محصولات خشکبار بازار ایران که سرشار از آهن و انواع ویتامین های مفید برای بدن بوده و در رنگهای طلایی ، سبزه ، قهوه ای و سیاه و همچنین هسته دار و بدون هسته موجود می باشد. که مشتریان بسیاری در بازار داخل و خارج از کشور دارد.

مبحث این مقاله در مورد کشمش و مویز سیاه می باشد اگر مردم بخواهند بین مویز و کشمش یک را برای مصرف انتخاب کنند مسلماً مویز را انتخاب خواهند کرد زیرا که مویز محصولی است ارگانیک ، طبیعی و درشت که بیشتر به روش آفتاب خشک و سایه خشک تولید می شود و همچنین خواص و ارزش غذایی آن مقوی تر از کشمش برای بدن می باشد.

 

****  مویز سیاه محصولی است از دانه های درشت انگور تولید شده که بیشتر هسته دار بوده و در مناطقی از استان فارس مانند بووانات ، داراب و دشمن زیاری این مویز تولید شده که تمام عملیات فرآوری آن به صورت کاملاً دستی و سنتی می باشد لذا پیشرفت کار به کندی و با حساسیت پیش می رود این محصول به خاطر تولید ارگانیک حتی به کشورهای اورپایی مانند سوئیس و آلمان و اسپانیا صادرات می شود.

 کشمش سیاه نیز درایران نیز به کشمش آفتابی معروف بوده و چون در معرض نور خورشید خشک شده رنگ آن سیاه بوده و هیچ ماده افزودنی مجاز مانند تیزاب ، گوگرد به ان افزودن نشده است نوع گرد آن به نام کشمش پلویی آفتابی شناخته می شود که سایز ریز آن کوچکترین کشمش می باشد و در مناطقی از تاکستان و شال قزوین تولید شده و در تولید کیک ، کلوچه ، شکلات و شیرینی در کارخانجات صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش کشمش و مویز

مرکز فروش کشمش و مویز سیاه

البته در استان فارس که به نوعی مرکز مویز ایران شناخته می شود علاوه بر مویز کشمشی با رنگ سیاه و شکلی گرد و بیضی به روش کاملاً سنتی و در آفتاب تولید می شود که حجم و مقدار تولیدی آن زیاد نیست. قابل ذکر است که هر چه مویز درشت تر ، رنگ آن سیاه تر و کم دانه تر باشد بیشتر مورد پسند مشتری قرار می گیرد. اما در مورد کشمش و به خصوص نوع سیاه آن هر چه اندازه آن ریزتر باشد مشتری بیشتری دارد.

 

**** البته گفتنی است که نوعی مویز سیاه ، درشت و بدون هسته از کشورهای افغانستان و ازبکستان به ایران وارد می شود که تحت عنوان مویز ازبک و افغان در بازار به فروش می رسد ولی قیمتش امسال به خاطر افزایش نرخ ارز بسیار گران شده است.

 

**** نرخ امروز انواع کشمش مویز و سیاه در تاریخ 99/8/24 عبارت است از :

  1. کشمش پلویی آفتابی صادراتی کیلویی                   25500 تومان
  2. کشمش پلویی آفتابی کارتن 9 کیلویی                    240000 تومان
  3. مویز انگور سیاه                    کیلویی                    49000 تومان
  4. مویز سرخ فخری                   کیلویی                    29000 تومان
  5. مویز ریش بابا                       کیلویی                   22000 تومان

مجموعه لعل تاک مرکز فروش کشمش و مویز سیاه با بهترین گرید ممکن مستقیم از تولیدکننده برای عرضه و فروش در بازار داخل و صادرات را انجام می دهد مشتریانی که قصد خرید دارند با مدیر فروش این سایت ارتباط برقرار کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما