فروش مویز ازبک اعلا در بازار

فروش مویز ازبک اعلا بدون هسته با قیمت مناسب در بازار سراسر کشور توسط این سایت امکان پذیر شده است کافی است برای خرید فرم ثبت سفارش محصول را تکمیل نموده و سپس ارسال کنید.

فروش مویز ازبک اعلا در بازار

انواع کشمش مویز در بازار

انواع کشمش مویز در بازار

محصول به دست آمده از حبه های درشت انگور خشک شده کشمش مویز می باشد که از کشمش درشت تر ، گوشتی تر و خواص آن مقوی و کامل تر می باشد که در دو نوع هسته دار و بدون هسته موجود می باشد این محصول در رنگ های سیاه و مشکی ، قهوه ای و قرمز در بازار عرضه می گردد. هر چه رنگ آن تمایل به سیاه بیشتر داشته باشد خاصیت آن بیشتر می باشد.

 

مناطق سرآمد تولید کشمش مویز در ایران داراب و دشمن زیاری فارس ، کردستان ، اورمیه ، تاکستان قزوین ، کاشمر خراسان و ملایر همدان می باشد که این محصولات را با روش های آفتاب خشک و سایه خشک تولید کرده و در سراسر به فروش می رسانند.

 

انواع کشمش مویز هسته دار که در مناطق ذکر شده کشور بالا تولید و عرضه می شود شامل موارد زیر می باشد :

• مویز دشمن زیاری

• مویز ریش بابا 

• مویز فخری

• مویز عسکری 

• مویز شانی یا شاهانه

 

بعضی از مویزها مانند مویز ازبک و مویز افغان نیز از کشورهای همسایه مانند ازبکستان و افغانستان به کشور وارد می شود. مویز ازبک وارداتی از کشور ازبکستان ، بدون هسته ، درشت ، بسیار خوش طعم و دلنشین در بسته بندی کارتون 10 کیلویی خالص می باشد قیمت این محصول به نرخ ارز بستگی دارد و در حال حاضر متاسفانه با افزایش نرخ ارز قیمت این محصول نیز افزایش یافته ولی این مویز مشتریان خاصی دارد که حاضر هستند با وجود این افزایش نیز آن را خریداری نمایند.

فروش مویز ازبک اعلا

 

فروش مویز ازبک اعلا

فروش مویز ازبک اعلا در سایز و اندازه دلخواه در سایت این مجموعه صورت می گیرد شما می توانید فرم سفارش محصول را کامل کرده و سپس ارسال نمایید تا همکاران ما در واحد فروش با شما به صورت تلفنی یا پیام رسان واتساپ ارتباط گرفته و نیاز شما را تامین کنند.

 

اگر قصد خرید این محصول را دارید نمونه واقعی برای شما ارسال و بعد از تایید نهایی اگر حجم سفارش بالا باشد ضمن پرداخت هزینه بار از طریق شرکت های حمل و نقل یا باربری مانند وانت ، نیسان ، کامیون و اتوبوس در کمترین زمان ممکن ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما