مرکز فروش کشمش بوانات فارس

این مجموعه مرکز فروش کشمش بوانات فارس اعم از کشمش آفتابی پلویی ، تیزابی و مویز سیاه ، قرمز با بهترین کیفیت و طعم بسیار دلنشین می باشد مشتریانی که قصد خرید انواع کشمش منطقه شیراز را دارند می توانند با بخش فروش ارتباط بگیرند.

 

منطقه بوانات واقع در شمال شرقی استان فارس با داشتن هزاران هکتار باغ های انگوری یکی از مراکز اصلی تولید انواع کشمش آفتابی پلویی بدون هسته و هسته دار با کیفیت عالی و طعم خوش می باشد قیمت این محصولات به نسبت نوع کیفیت متغیر خواهد بود اگر قصد سفارش این نوع کشمش با بسته بندی کارتونی و یا فله ای در کیسه را دارید می توانید از بستر این مجموعه نیاز خود را تامین نمایید.

مرکز فروش کشمش بوانات فارس

انواع کشمش و مویز استان فارس

 کشمش بوانات فارس

استان فارس در کنار استان قزوین ، همدان ، آذربایجان و خراسان از تولیدکنندگان مهم انواع کشمش در ایران می باشد که در حجم بالا انواع کشمش و مویز را به صورت آفتاب خشک ، سایه خشک و تیزابی تولید کرده و به صورت بسته بندی شده در کارتون و یا فله ای در کیسه عرضه می کنند.

مناطق بوانات ، دشمن زیاری ، داراب و شیراز از مهم ترین مراکز تولید کننده کشمش در استان فارس می باشند که انواع کشمش آفتابی پلویی قرمز یا قهوه ای رنگ و کشمش تیزابی سبز رنگ و همچنین انواع مویز سیاه سمرقندی ، شانی ، سرخ بش ، مویز ریش بابا و رطبی و عسکری در این مناطق تولید و در سراسر کشور پخش و حتی به بعضی کشورها نیز صادر می شود.

در استان فارس تعداد کارگاه های فراوری و بسته بندی کشمش و مویز کم می باشد اما این مجموعه دارای یک کارگاه فراوری بوده که ظرفیت روزانه آن 3 تن بوده و محصولات خود را علاوه بر عرضه داخلی به کشورهایی نظیر عراق ، مالزی ، اتیوپی و افغانستان صادر نموده و کمک زیادی به باغداران منطقه در جهت فروش بیشتر محصولات آنها در جهت صادرات نموده است.  

 فروش کشمش بوانات

مرکز فروش کشمش بوانات فارس

بیش از ۹۵ درصد محصولات منطقه بوانات فارس انگور خلیلی بوده که بیشتر به صورت تازه خوری مصرف می شود و بخشی از آن به کشمش تبدیل می شود. در واقع این منطقه در زمینه تولید کشمش آفتابی ارگانیک و طبیعی دانه دار و بی دانه در سراسر کشور شناخته می شود که مشتریان زیادی متقاضی خرید محصولات آن می باشند زیرا که نسبت به کشمش تاکستان قیمت شان ارزان تر می باشد.

با این اوصاف این مجموعه مرکز فروش کشمش بوانات فارس مستقیم از کارخانه تولیدی خود در شیراز می باشد شما می توانید انواع کشمش و مویز استان فارس را از این مرکز خریداری کنید فقط کافی است با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای رضا نادری فر  ارتباط گرفته تا ایشان امور مربوط به سفارش شما را کامل انجام داده و محصول شما را در کمترین زمان ممکن و از طریق شرکت های باربری و حمل و نقل به آدرس شما ارسال نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما