مرکز صادرات کشمش تاکستان به قیمت روز

این مجموعه مرکز صادرات کشمش تاکستان با بهترین کیفیت ممکن به صورت بسته بندی شده در کارتون می باشد برای اطلاع از قیمت کشمش صادرات در هر روز برای بازار داخل و خارج از کشور با واحد فروش کارخانه تماس بگیرید.

مرکز صادرات کشمش تاکستان به قیمت روز

کشمش تاکستان مناسب برای صادرات

صادرات کشمش تاکستان

در زمینه تولید و صادرات کشمش در کشور ما مناطق تاکستان قزوین و ملایر همدان رتبه اول را دارند و 28 درصد صادرات کشمش در ایران مربوط به دو ناحیه بوده که مشتریان بسیاری در بازار داخل و کشورهای همسایه دنبال سفارش محصولات این دو منطقه می باشند.

کشمش تاکستان در سال های اخیر با توجه به کیفیت بالای آن و دقت ، حساسیت باغداران و کارخانجات در تولید و فراوری آن جهش ایجاد شده و جایگاه بسیاری بالایی در بازار داخل و صادرات پیدا کرده است.

 

**** در منطقه تاکستان انواع کشمش پلویی آفتابی ، کشمش تیزابی طلایی و خرمایی بدون گوگرد را در حجم بالایی تولید می کند لذا از بابت تامین این محصولات برای صادرات هیچ نگرانی در طول سال وجود ندارد. البته در مورد صادرات انواع کشمش می توان گفت که کشمش تیزابی منطقه تاکستان ، ملایر و کشمش طلایی پلویی یا کالیفرنی ملکان و بناب آذربایجان بیشترین میزان صادرات کشمش در ایران را به خود اختصاص داده اند.

بسته بندی کشمش تاکستان برای صادرات در کارتون های 5 لایه و در وزن 10 کیلویی خالص و به صورت شیرینگ شده می باشد البته امکان تغییر وزن کارتون ها به 5 و 4 کیلویی نیز وجود دارد اما وزن کارتون های آن برای بازار داخل 9 کیلویی بوده اما بعضی شهرها مانند اهواز کارتون های 7 کیلویی برای بسته بندی درخواست می کنند.

قیمت کشمش صادرات

مرکز صادرات کشمش تاکستان به قیمت روز

خرید مستقیم از کارخانه کشمش به عنوان یک مرکز معتبر تامین کشمش برای تاجران و شرکتهای بازرگانی مزایایی نظیر اینکه قیمت نهایی آن رقابتی بوده و همچنین می توانند روی نوع جنس و کیفیت محصول نظارت و کنترل داشته باشند و از طرف دیگر این امکان نیز وجود دارد که با کاستن کیفیت آن قیمت کشمش را ارزان تر کنند. و به طور کلی وقتی شما یک مرجع تضمینی برای خرید کشمش داشته باشید هیچ موقع در تامین آن به مشکل نخواهید خورد.

 

**** قیمت کشمش صادرات تاکستان ( نرخ به کیلو )در تاریخ 24 آذر 99 به شرح زیر می باشد:

  1. کشمش تیزابی طلایی                              27000 تومان
  2. کشمش تیزابی خرمایی صادراتی                24000 تومان
  3. کشمش پلویی آفتابی                               26000 تومان
  4. کشمش پلویی طلایی ملکان                      33500 تومان
مرکز صادرات کشمش تاکستان این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که در کارخانه کشمش تشریف فرما شوند و نسبت به سفارش خود اقدام کنند و همچنین برای بسته بندی نیز طرح ، برند و راه های ارتباطی آنها روی کارتون درج شود فقط اینکه توجه کنند که این عمل برای ایشان هم هزینه ای حدود 4 میلیون دارد و زمان آماده سازی ، چاپ و کلیشه آن سه هفته طول می کشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما