مرکز صادراتی مویز سرخ و سیاه

این مجموعه مرکز صادراتی مویز سرخ و سیاه از تولیدات استان فارس با بهترین کیفیت ممکن می باشد که مستقیم از تولید به مصرف برای مشتریان داخلی و صادراتی عرضه می شود برای سفارش این محصولات در بسته بندی شکیل و زیبا با بخش فروش مجموعه در این وب سایت ارتباط بگیرید.

مرکز صادراتی مویز سرخ و سیاه

مویز سرخ و سیاه ایران

 مویز سرخ و سیاه

کشور ایران در زمینه تولید انواع کشمش و مویز در دنیا سرآمد می باشد که حجم تولید مویز آن در مقایسه با کشمش کمتر بوده و به روش های آفتاب خشک ، سایه خشک و تیزابی عمل خشک شدن آن انجام می‌گیرد.

از مهم ترین مویزهای تولید شده در ایران مویز سرخ و سیاه می باشد که بیشتر هسته دار بوده و در مناطقی از استان فارس نظیر داراب ، دشمن زیاری و شیراز و شهرهای دیگری مانند تاکستان قزوین ، کاشمر خراسان ، ملایر همدان و کردستان تولید و در بازار داخل و خارج از کشور به فروش می رسد.

این مجموعه یک کارگاه تولیدی در شیراز دارد که انواع مویز بش دشمن زیاری ، ریش بابا ، رطبی ، عسکری و همچنین مویز سیاه سمرقندی را عرضه می کند این محصولات به صورت دیم و کاملاً ارگانیک بوده و در تولید آن هیچ ماده افزودنی به آن اضافه نمی گردد.

فروش مویز سرخ و سیاه ممکن است هم به صورت فله در کیسه همراه با دم و چوب باشد و هم به صورت تمیز و پاک شده در کارتون های 10 کیلویی که معمولاً در این مجموعه هم به حالت فله و هم کارتونی امکان آن وجود دارد.

لازم به ذکر است که هیچ نمونه مویز سرخی در ایران نداریم که بی هسته باشد وهمه مویزهای سرخ ایران دارای هسته هستند و اما در مورد مویز سیاه هم نوع هسته دار آن وجود دارد و هم بی هسته که قطعاً قیمت مویز سیاه بی هسته نسبت به بقیه مویزها گران تر می باشد.

مرکز صادراتی مویز

مرکز صادراتی مویز سرخ و سیاه

این مجموعه به صورت تخصصی روی تولید و صادرات انواع کشمش و مویز فعالیت دارد و مشتریان می توانند از تجارب این مرکز صادراتی مویز که سابقه ارسال این محصولات را به انگلیس ، مالزی ، اتیوپی ، عراق ، افغانستان داشته بهره گیرند و نیازشان را تامین نمایند.

 

**** اما اگر قصد صادرات انواع مویز را دارید باید توجه داشته باشید که محصول باید کاملاً فرآوری شده ، تمیز و مطابق با اصول استاندارد ، گواهی بهداشت و در بسته بندی کارتونی باکیفیت ، محکم و شیرینگ شده باشد تا مویز در طول مسیر که طولانی است دچار آسیب و ازهم پاشیدگی نشود.

مجموعه لعل تاک مرکز صادراتی مویز سرخ و سیاه در ایران می باشد اگر قصد خرید انواع مویز دارید می توانید به مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای رضا نادری فر ارتباط برقرار کرده تا ایشان تصاویر ، فیلم و قیمت محصولات را برای شما ارسال نماید شما پس از تایید می توانید به صورت حضوری درب کارگاه و یا غیرحضوری و اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایید. تا بار شما پس از آماده سازی در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما