عرضه مویز سیاه بی دانه اعلا

مشتریان گرامی عرضه مویز سیاه بی دانه اعلا و نخود سفید عمده در این مجموعه مستقیم از تولید به مصرف و در بسته بندی کارتون های 10 کیلویی انجام می شود اگر قصد سفارش این محصولات را دارید می توانید با واحد فروش مجموعه نسبت به خرید اقدام نمایید.

عرضه مویز سیاه بی دانه اعلا

مویز سیاه بی دانه در ایران

 مویز سیاه بی دانه

تولید کشمش و مویز در ایران از دیر باز مرسوم بوده که به روش های آفتاب خشک ، سایه خشک و تیزابی به دست آمده و در بازارهای داخل و خارج از کشور به فروش می رسد. نخود شکلاتی دارای قیمت بسیار عالی برخوردار می باشد.

مویزهای تولید شده در ایران بیشتر در رنگ های طلایی ، قهوه ای تیره و روشن ، سیاه و قرمز و دو نوع دانه دار و بی دانه موجود می باشد که در مناطقی از استان فارس نظیر بوانات ، داراب ، دشمن زیاری ، شیراز و همچنین تاکستان قزوین ، کردستان و اورمیه تولید و عرضه می شود.

اما مویز سیاه بی دانه که مورد بحث ما می باشد تولید آن در ایران بسیار کم و دارای هسته های بسیار ریزی بوده و انواع مویز سیاه سمرقندی شیراز ، مویز شانی یا شاهانه از جمله این مویزها می باشد که طعم و مزه ای خوشمزه ، بسیار مقوی ، انرژی زا و برای تقویت ذهن و حافظه مفید برای بدن می باشد.

مصرف مویز در ایران به واسطه تولید ارگانیک و خواص باارزش درمانی آن بسیار بالا می باشد اما مویز سیاه بی دانه زمینه تولید آن در ایران مطلوب نبوده و از کشورهای افغانستان و ازبکستان وارد می شود و تحت عنوان مویز افغان و ازبک به فروش می رسد از طرف دیگر با توجه به افزایش نرخ ارز قیمت این محصولات گران شده و از سبد غذایی بعضی از مردم حذف شده و توان خرید آنها نسبت به خرید آن کاهش یافته است.  

عرضه مویز سیاه

عرضه مویز سیاه بی دانه اعلا

این مجموعه در زمینه تولید و عرضه مویز سیاه بی دانه اعلا به صورت تخصصی فعالیت می کند که مشتریان محترم می توانند به صورت جزئی و عمده سفارش خود را بدهند فقط کافی است که با مدیر فروش مجموعه در این سایت ارتباط گرفته تا ایشان اطلاعات لازم را ارائه دهند.

مویز سیاه تولید شده در ایران به صورت کاملاً ارگانیک و به شیوه آفتاب خشک تولید و با دستگاه های سورت فراوری و در کارتون های 10 کیلویی بسته بندی و در بازار سرتاسر ایران عرضه می شود. البته بعضی مشتریان درخواست دارند که این محصولات در کیسه و گونی به صورت مویز دم دار باشد که در این مواقع هزینه کارتون حذف می گردد و از نظر قیمتی بصرفه تر می شود.

در این مجموعه علاوه بر عرضه انواع مویز ایران نوع سیاه رنگ ایرانی و وارداتی در کیفیت های متنوع نیز وجود دارد که شما می توانید با واحد فروش ارتباط گرفته تا فیلم و عکس محصولات را برای شما ارسال کنند و آن موقع در صورت کسب رضایت نسبت به سفارش خود اقدام کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما