مرکز تولید کشمش آفتابی بوانات

این مجموعه مرکز تولید کشمش آفتابی بوانات از توابع استان فارس می باشد که انواع کشمش پلویی ارگانیک بی دانه و دانه دار و همچنین انواع مویز را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب برای مشتریان گرامی در سراسر کشور عرضه می کند. پاکت بسته بندی خشکبار در وزن و ابعاد مشخص به فروش می رسد.

مرکز تولید کشمش آفتابی بوانات

کشمش آفتابی بوانات

 کشمش آفتابی بوانات

کشمش آفتابی بوانات شیراز به دلیل مرغوبیت و کیفیت اعلا مشتریان عمده بسیاری دارد که این محصول را برای عرضه در بازار های داخلی و یا صادرات انتخاب می کنند و از خصوصیات خاص این محصول کیفیت عالی و قیمت مناسب آن است که باعث جذب خریداران زیادی در سراسر کشور شده است.

کشمش آفتابی و نخود قرمز در سنندج یکی از بهترین گزینه ها برای مصرف به شمار می رود زیرا در تولید آن از هیچ ماده شیمیایی اعم از گوگرد و تیزاب استفاده نشده و ما این اطمینان را به شما می دهیم که محصولات ما از کیفیت بالایی برخوردار است و در تهیه آن تمام اصول و دستورالعمل ها رعایت شده و بابت این مسائل جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و شما با اطمینان خاطر می توانید آن را مصرف کنید.

دلایل مرغوبیت و کیفیت بالای کشمش آفتابی بوانات به شرح زیر می باشد:

  1. دارای رنگ قهوه‌ای روشن متمایل به عسلی می باشد.
  2. دارای طعم و مزه ی کاملا شیرین و خوشمزه است.
  3. شکل ظاهری آن خشک و سفت نمی باشد.
  4. کاملا درشت و گوشتی است.
  5. دارای استاندارد های بهداشتی و مناسب است.
شاخصه های ذکر شده، از جمله مزیتهای کشمش درجه یک و ممتاز استان فارس می باشد که کمک فراوانی به شما عزیزان در تشخیص و انتخاب بهترین و با کیفیت ترین نوع این محصول نموده و باعث می شود از خریدی با کیفیت بالا و قیمت مناسب بهره مند گردید و از استفاده آن لذت کافی را ببرید.

 تولید کشمش آفتابی

ویژگی های کشمش آفتابی بوانات

انواع کشمش و مویز شیراز دارای ارقام مختلفی است که در بین آنها کشمش آفتابی بوانات به دلیل شاخصه های بارزی که دارد دارای مشتریان زیادی می باشد، این محصول در روی زمین و در معرض نور آفتاب بدون افزودن هیچ گونه ماده ای به دست می آید و به دلیل سالم و طبیعی بودن و وجود مواد مغذی فراوان خواص دارویی زیادی دارد.

گفتنی است که کشمش آفتابی ارگانیک بوانات علاوه بر ویژگی خوراکی، دارای خواص درمانی و فواید فراوان دیگر نیز می باشد که به درمان و بهبود برخی بیماریها و دردها کمک می نماید و مصرف آن سلامت و تندرستی بدن را به همراه دارد؛ طبق نتایج به دست آمده از پزشکان، مصرف روزانه ی این محصول منحصر به فرد در تامین ویتامینها و املاح معدنی و تقویتی بدن انسان نقش مهم و بسزایی دارد.

نشانه کیفیت ممتاز کشمش آفتابی بوانات سطح صاف و چروکیدگی کمتر و همچنین رنگ قهوه ای این محصول می باشد که در این صورت گوشت بیشتری دارد و از طعم شیرین و دل نشین تری نیز برخوردار می باشد.

تولید کشمش آفتابی

مرکز فروش و تولید کشمش آفتابی

البته لازم به ذکر است که کشمش مرغوب بوانات نیز نوعی کشمش آفتابی به شمار می رود که بسیار پرطرفدار بوده و فروش بالایی را چه در کشور و چه صادرات به خود اختصاص داده است. این مجموعه نیز به عنوان مرجع و تامین کننده مرکز تولید کشمش آفتابی بوانات می تواند نیاز مشتریان به این محصولات را تامین کند.

در این سایت فروش کشمش آفتابی بوانات با بهترین کیفیت و قیمت مناسب انجام می شود و مشتریان می توانند با مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط گرفته و از قیمت روز این محصولات آگاهی یابند. و در صورت سفارش نیز محصولات مستقیم از کارخانه این مجموعه از شیراز به هر نقطه ای از ایران که خواستید ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما