مرکز توزیع کشمش و مویز ایران

این مجموعه مرکز توزیع کشمش و مویز  و نخود پاک شده ایران با بسته بندی شکیل و زیبا برای عرضه در بازار داخل و صادرات می باشد مشتریان گرامی می توانند برای سفارش جزئی و عمده به صورت حضوری یا اینترنتی با بخش فروش مجموعه ارتباط برقرار کنند.

مرکز توزیع کشمش و مویز ایران

کشمش و مویز ایران

 کشمش و مویز ایران

ایران کشوری با پتانسیل بالا در زمینه تولید و فرآوری انواع کشمش و نخود برشته و مویز بوده و به دلیل شرایط اقلیمی و آب ، هوایی خاصی که دارد تنوع محصولات باغی و بویژه انگور و کشمش آن در دنیا در رتبه نخست بوده و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

کشمش و مویز مرغوب تولید شده در ایران دارای کیفیت مرغوب که 50 درصد کار توسط باغدار انجام می شود و بقیه کارها که شامل شستشو ، تمیز کردن و سورتینگ و بسته بندی در کارخانجات کشمش صورت می گیرد که زمینه عرضه این محصولات را در بازار داخل و صادرات فراهم می کند.

از انواع کشمش ایرانی که در مناطق مختلف آن تولید می شود می توان به کشمش انگوری یا پلویی طلایی ، کشمش سلطانی یا تیزابی ، کشمش قلمی اعم از سبز و زرد ، کشمش آفتابی اشاره کرد که به روش های تیزابی ، سایه خشک و آفتاب خشک تولید می شود.

از مویزهای ایرانی نیز می توان به انواع مویز ریش بابا قهوه ای تیره و روشن ، بش دشمن زیاری ، شانی یا شاهانه ، رطبی ، عسکری ، فخری  اشاره کرد که بیشتر دارای هسته یا دانه می باشد که بیشتر به صورت کاملاً ارگانیک ، طبیعی و آفتاب خشک تولید می شود.

در مرداد ماه فصل تابستان قرار داریم و معمولاً در بعضی مناطق برداشت انگور شروع شده که بیشتر الان برای تازه خوری وارد بازار می شود و باغداران تولید کشمش را از اوایل شهریور شروع می کنند که تا مهرماه طول می کشد به طور کلی 25 درصد انگور برای تازه خوری مردم برداشت می شود و بقیه 75 درصد به کشمش و مویز تبدیل می شود.

 توزیع کشمش ایران

بسته بندی کشمش و مویز این مجموعه

بسته بندی کشمش برای بازار داخل و صادرات تفاوت دارد که معمولاً برای بازار داخل از کارتون های سه لایه و وزن های 3، 5 ، 9 و 10 کیلویی به صورت ناخالص استفاده می گردد اما برای صادرات از کارتون های لمینتی و یا دارای کلیشه چاپی مورد نظر 5 لایه مستحکم ، شکیل و با وزن 5 یا 10 کیلویی خالص و شیرینگ شده استفاده می شود.

بر روی کارتون بسته بندی شده برای صادرات معمولاً اطلاعات تماس و راه های ارتباطی کارخانه تولید کننده درج نمی شود بلکه اطلاعات مشتری مانند نام و برند شرکت ، تلفن ایشان را روی کارتون طراحی می کنند البته برنامه کلیشه و طراحی در کارتون سازی صورت می گیرد که زمان بر است و قبل از سفارش باید به مشتری دراین موضوع برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

توزیع کشمش و مویز

مرکز توزیع کشمش و مویز ایران

این مجموعه به عنوان مرکز توزیع کشمش و مویز ایران این امکان را به مشتریان داخلی و صادراتی می دهد که برای سفارش حجم بالا بتوانند در کارخانه حضور یابند و امکانات ، دستگاه های سورتینگ و انواع محصولات را مشاهده نمایند و در صورت کسب تایید نسبت به سفارش اقدام کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما