قیمت خرید مویز در ایران

مشتریان گرامی برای استعلام قیمت خرید مویز در ایران با کیفیت مرغوب می توانید با بخش فروش کارخانه ارتباط گرفته تا محصولات را به صورت تمیز و بسته بندی شده در کارتون مطابق اصول استاندارد تحویل دهند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت خرید مویز در ایران

انواع مویز در ایران

قیمت خرید مویز

کشور ایران بستری مناسب برای عرضه انواع کشمش و مویز می باشد و معمولاً میزان تولید مویز در قیاس با کشمش کمتر بوده زیرا ماندگاری و طول عمر کمتری دارد این محصول به روش های آفتابی ، سایه خشک و حتی تیزابی تولید می گردد.

مویز در ایران بیشتر در مناطقی از استان فارس مانند داراب ، بوانات ، دشمن زیاری ، شیراز و همچنین تاکستان قزوین ، کاشمر خراسان و کردستان تولید می شود این محصولات در رنگ های سیاه ، قهوه ای تیره و روشن ، سرخ و دو نوع هسته دار و بدون هسته تولید می شود که معمولاً موجودی نوع بدون هسته بسیار کم بوده و در آغاز فصل در پاییز به اتمام می رسد.

انواع مویز در ایران که برای بازار داخل و صادرات عرضه می شود عبارت است از :

  1. مویز سیاه یا سمرقندی شیراز
  2. مویز شانی یا شاهانه
  3. مویز ریش بابا قهوه ای تیره و روشن
  4. مویز سرخ بش یا قرمز سوخته
  5. مویز فخری
  6. مویز عسکری
  7. مویز رطبی
در کنار مویزهای ایرانی نوعی مویز سیاه رنگ ، بدون هسته در اندازه های مختلف از کشورهای افغانستان و ازبکستان وارد می شود و در ایران تحت عنوان مویز افغان و ازبک به فروش می رسد که متاسفانه با توجه به قیمت گذاری براساس نرخ ارز قیمت آن گران بوده و بسیاری از مردم توان خرید آن را ندارند.

قیمت خرید مویز

قیمت خرید مویز در ایران

دامنه قیمت خرید مویز در ایران بسیار متنوع است و عواملی نظیر درصد تمیزی ، میزان گوشت آن ، هسته دار یا بدون هسته بودن ، رنگ و سایز ، نوع سورت و بسته بندی و کارخانه فرآوری آن در قیمت گذاری مویز تاثیرگذار می باشد که خریداران باید به این نکات توجه لازم را داشته باشند.

در حال حاضر که اواسط خرداد ماه 1400 قرار داریم موجودی بسیاری از مویزها با توجه به گرم شدن هوا به اتمام رسیده این مجموعه که در زمینه تولید و عرضه انواع کشمش و مویز فعالیت دارد مویزهای زیر را در شرایط کنونی در سبد فروش خود قرار داده که قیمت آن به شرح زیر می باشد :

  1. مویز سیاه شیراز                                      50000 تومان
  2. مویز سرخ بش                                        28000 تومان
  3. مویز ریش بابا                                         24000 تومان
  4. مویز ازبک سایز 17 وارداتی                         125000 تومان

نکته آخر اینکه با توجه به نوسانات بازار اعتبار قیمت ها این مجموعه فقط 48 ساعت می باشد لذا مشتریان گرامی می توانند برای آگاهی از قیمت خرید مویز در بازار با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای رضا نادری فر از طریق تماس تلفنی یا در پیام رسان واتساپ ارتباط برقرار کرده تا ایشان ضمن مشاوره رایگان اطلاعات لازم را ارائه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما