قطب کشمش صادراتی طلایی ملکان

این مجموعه قطب کشمش صادراتی طلایی که از بهترین تولیدات منطقه ملکان و بناب آذربایجان بوده می باشد این محصولات به صورت کاملاً تمیز و فراوری شده در کارتون های تعیین شده توسط مشتری بسته بندی و عرضه می شود برای سفارش با بخش فروش کارخانه تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قطب کشمش صادراتی طلایی ملکان

کشمش صادراتی ایران

قطب کشمش صادراتی

کشور ایران یکی از مراکز معتبر تولید انواع کشمش در دنیا می باشد که تنوع و کیفیت محصولات باغی آن بخصوص انگور به خاطر نوع اقلیم و شرایط آب و هوایی خاص بسیار بالا بوده به طوری که شرکت های بازرگانی و تجار از کشورهای مختلف تمایل دارند انواع کشمش از ایران خریداری کنند در همین راستا همه ساله قراردادهای سنگینی با کارخانجات کشمش بسته می شود که این مسئله زمینه را برای جهش تولید و سرمایه گذاری بیشتر فراهم می کند.

محبوب ترین و لوکس ترین کشمش صادراتی ایران کشمش طلایی پلویی معروف به گلدن یا کشمش کالیفرنیایی می باشد که مهم ترین مراکز تولید آن ملکان و بناب آذربایجان شرقی و ملایر همدان می باشد البته گفتنی است که کشمش ملکان هم از نظر کیفیت و هم یک از کشمش ملایر می باشد.

در کنار کشمش طلایی پلویی نوع دیگر کشمش زرد رنگ با ظاهری دراز ، کشیده و باریک و حدود یک بند انگشت در منطقه کاشمر و خلیل آباد تولید می شود که به کشمش قلمی طلایی معروف بوده و بیشتر این محصول به کشورهای پاکستان و افغانستان صادر می شود.

از سایر کشمش های صادراتی ایران می توان به کشمش تیزابی طلایی و خرمایی ، کشمش سبز قلمی ، کشمش پلویی آفتابی و کشمش مویز را نام برد که مشتریان خاص خود را در کشورهای مختلف دارند.

عمده ترین شاخص های مهم کشمش صادراتی عبارتند از :

  1. طعم و مزه مطبوع
  2. طول عمر و ماندگاری بلند مدت
  3. موجودی در طول سال
  4. نداشتن آفت ، حشرات ، گرد و خاک
  5. خالص از نظر رنگ و اندازه
  6. نداشتن کشمش های غوره ، نارس و دم دار ، شکرک زده
  7. رطوبت 15 درصد

قطب کشمش طلایی

قطب کشمش صادراتی طلایی ملکان

مجموعه محصولات لعل تاک برای آگاه سازی مشتریان نسبت به شناخت انواع کشمش و مویز اقدام به راه اندازی چندین وب سایت و نموده تا ایشان اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کرده و در نهایت رضایت و اطمینان سفارش خود را ثبت نمایند در واقع این مجموعه مشتری را به سمت محصول باکیفیت مرغوب و مستقیم از کارخانه راهنمایی و هدایت می کند.

این مرکز به عنوان قطب کشمش صادراتی طلایی فعالیت دارد که مستقیم و بدون واسطه از کارخانه کشمش خود واقع در ملکان آذربایجان این محصولات را فراوری و در کارتون های مطابق نظر مشتری بسته بندی و آماده ارسال می کند.

اگر قصد سفارش کشمش صادراتی طلایی دارید می توانید از این مجموعه به عنوان قطب فروش انواع کشمش و مویز بهره بگیرید کافی است با مدیر فروش کارخانه کشمش جناب آقای رضا نادری فر ارتباط برقرار کرده تا ضمن مشاوره رایگان و استعلام قیمت تمام کارهای مربوط به سفارش را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما