فروش کشمش پشت لیزر عمده کارخانه

فروش کشمش پشت لیزر عمده کارخانه که در واقع همان ضایعات کشمش می باشد در انواع آفتابی ، تیزابی و یا مخلوط آنها به صورت فله ای در کیسه یا بسته بندی در کارتون در این مجموعه انجام می گیرد  مشتریان خریدار این محصولات با بخش فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

فروش کشمش پشت لیزر عمده کارخانه

کشمش پشت لیزر به چه محصولی می گویند؟

کشمش پشت لیزر عمده

انگور محصولی است که به خاطر فرآورده های به دست آمده از آن مانند انواع کشمش ، آبغوره ، شیره و سرکه محبوبیت زیادی در بین مردم دارد و فروش بسیار بالایی در بازار داخل و صادرات به خود اختصاص داده است .

در کشور ما باغدار و کشاورز به روش سنتی کار خشک کردن انگور و تولید کشمش را انجام می دهد سپس محصول به صورت فله همراه با چوب و ضایعات برای فرآوری به کارخانه انتقال و آنجا کارهای دم کنی، شستشو، روغن زنی و بسته بندی را روی آن انجام می دهند. محصول نهایی تحت عنوان کشمش درجه یک شناخته شده و در بازار داخل و صادرات عرضه می شود حال آنکه در کشورهای پیشرفته و صنعتی تمام این کارها از خشک کردن انگور تا تولید کشمش در کارخانه با دستگاه های پیشرفته انجام می شود. که این مسئله باعث کاهش ضایعات و تولید بالای محصول نهایی خواهد شد.

در اکثر کارخانه ها دستگاه سورتینگ لیزر کشمش ها را از لحاظ رنگ و کیفیت درجه بندی می کند در کنار محصول نهایی درجه یک معمولاً کشمش درجه دو و سه را نیز جداسازی و کنار می زند که به آن کشمش پشت لیزر ، کشمش ضایعات و کشمش سرکه ای گفته می شود که در انواع آفتابی که بدون گوگرد ، تیزاب و غوره می باشد و همچنین مخلوط آفتابی و تیزابی قابل عرضه در بازار می باشد و برای مصارفی مانند تولید سرکه، شیره کشمش، آبگیری، تولید الکل طبی و صنعتی و در قنادی برای تولید کیک و کلوچه و حتی خوراک دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش کشمش پشت لیزر

فروش کشمش پشت لیزر عمده کارخانه

فروش کشمش پشت لیزر عمده این مجموعه به صورت فله ای در کیسه و گونی 30 کیلویی و همچنین در بسته بندی کارتونی 10 کیلویی انجام می شود مشتریان این محصولات در جریان باشند که عرضه فله ای کیلویی 1000 تومان نسبت به کارتونی ارزان تر خواهد بود زیرا قیمت هر کارتون در حال حاضر حدود 10هزار تومان می باشد.

 

**** قیمت فروش کشمش پشت لیزر عمده این مجموعه ( به کیلو ) در تاریخ 99/09/27 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش آفتابی آبگیری کاشمر                                    15000 تومان
  2. کشمش پشت لیزر مخلوط تیزابی و آفتابی                     14000تومان
  3. کشمش ضعیف و غوره                                              11000تومان
  4. کشمش حلوایی                                                       6000 تومان
  5. دم و چوب کشمش                                                   1200 تومان
مشتریان برای ثبت سفارش کشمش پشت لیزر می توانند در کارخانه کشمش حضور یابند و بار را تحویل بگیرند و یا اینکه به صورت غیرحضوری با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته تا بار از طریق باربری با اتوبوس یا کامیون در هر کجای ایران که هستید برای شما ارسال گردد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما